Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei, vennen jeg har skikkelig dårlig saus-samvittighet, men jeg er hjemme med feber og manglende stemme idag, så jeg tror det var lurt å holde senga.

Men hva i all verden er det du skal feire på lørdag...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne ha funnet på noe med deg i går, men vi feiret bursdagen til Berilac's lillesøster. *klem* Håper ikke du føler deg like venneløs i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lythande: Jeg visste at dere var ute og feiret Berilacs (ikke apostrof på norsk. ;-P) søster, derfor jeg ikke spurte deg...

Tex: Vi skal feire valborgsnatt natt til søndag (lørdag skal jeg danse og danse magedans på kurs). Innen wicca kalles høytiden ofte beltane.

It celebrates the height of Spring and the flowering of life.

http://www.circlesanctuary.org/pholidays/Beltane.html

http://idun.wicca.no/sabbater/beltane/

http://manesigden.wicca.no/religionen/belta.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia, naa er det aaaaaltfor lenge siden jeg har vaert paa besoek!

Grattis med saa mange centimetre som er borte! Synes du skal vaere kjempefornoyd, jeg!

Er du klar for en lunsj/drink etter jobben uke 20?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar for en lunsj/drink etter jobben uke 20?

Desverre blir det nok veldig vanskelig. Siste innspurt før innleveringer og eksamen (leverer siste mappe 2. juni), og har veldig stramt program med lesing og skriving frem til jeg er ferdig på skolen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!

Dumt at jeg ikke kunne bli med på middag! Vi må ta det igjen en annen dag! Hva med indisk mat og samtale om folkebibliotekpolitikk og samlingsutvikling? ;)

Når det gjelder cm og kilo, så synes jeg du har vært kjempeflink! Ikke stress med kiloene, muskler veier mer enn fett så dette tyder på at du har gjort alt på helt riktig måte. Samme gjelder Saeriamannen! Man må stort sett øke kroppsvekten litt når man bygger muskler! Husk bare å få i deg nok proteiner, så kroppen får noe å bruke som byggemateriale! (Hør på treningsnerden Instance...) :) Blir vel mye kylling og egg på deg, Luna!

Hvor er du forresten, har ikke sett deg på msn i helgen. Bortreist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følt meg rimelig kake i dag. Sov dårlig natt til lørdag og våknet kjempetidlig. Så da satte jeg bare i gang med og fikse og ordne ting, før jeg dro på magedanskurs. Har vært på et 5 1/2-timerskurs med en helt fantastisk dyktig instruktør, og det var kjempegøy! Etter kurset dro jeg til Kaltyr, hvor Lythande også var. Vi lagde så middag og greier, og spiste og koste oss. Utpå kvelden dro vi ut i skogen og feiret valborgsnatt (eller beltane som noen også kaller det). Da vi kom hjem var vi slitne! Jeg var helt ferdig og sovnet kontant. Desverre er jeg så var på lyder at jeg våknet flere ganger i løpet av natta. :( Så da Lythande og Kaltyr vekket meg var jeg egentlig ikke klar til å våkne i det hele tatt... Noe som førte til at jeg var rimelig trøtt og gretten. (Og jeg har liksom fått beskjed av nevrologen at det er viktig at jeg får nok søvn... *sukk*) Men brownies og is til frokost var ikke så dumt, selv om det kanskje ble litt mye søtt på én gang. Nåja, vi fikk kommet oss ut i skogen og plukket litt urter også, før vi spiste ost og kjeks, og så dro Lythande og jeg hjem. Da jeg kom hjem sovnet jeg, og sov noen timer, noe som mer eller mindre ødela hele opplegget jeg hadde i dag.

Så, en ganske blandet dag i dag... Og jeg tror at neste gang vil jeg heller sove hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg skryte på meg å ha vært på café og gått tur sammen med selveste Eirik Newth. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk det bra på kafe med Eirik? Husket han meg i det hele tatt, forresten? Skulle gjerne ha vært med! ;) Han er kjempekul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, intervjuet gikk bra. :) Blir bra å ha på hjemmesiden vi skal lage, skal faktisk ha omtale av to av bøkene hans. Det er ikke så mange andre som har skrevet fagbøker innen naturvitenskap for barn. ;) Og, ja, han husket deg. :)

For dere som ikke vet hvem Eirit Newth er: Han er forfatter, og fikk selveste brageprisen for noen år siden.

http://www.newth.net/eirik/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet om teite politikere i Bærum i bloggen min. De er helt noldus, og vil bytte ut bibliotekarer med frivillige! Helt vanvittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...