Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men kven skal laga liv herinne om ikkje lunacia gjer det??? :o

God helg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Lenge siden...

Ønsker deg lykke lykke til med studier og oppgaver, og en riktig god helg.

Vi snakkes :D

Klem, D :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
:klem: God helg og lykke til med studier og oppgaver!
Skrevet

Synd at det blir lite å se til deg, men skjønner deg godt.

Sliter med jobb og bryllupsmas selv, blir ikke fullt så mye tid til KG og forum og anna nett-mas da.

Har sett litt etter sko-sites, vet jo ikke helt hva som er bra og hva som er dårlig, men tenkte jeg kunne legge igjen noen lenker sånn 'i tilfelle'. :-)

Her kan du søke på type sko, størrelse og pris, noe som jo er litt greit, selv om stedet er litt lite oversiktlig.

Dette er en side med linker til steder som selger små størrelser - aner ikke hvordan noen av dem er, prismessig eller kvalitetsmessig.

Så vidt jeg kan se er størrelse 35 en size 5 i USA, og det var det jeg tok utgangspunkt i. Dog ser det ut til at disse stedene har mindre størrelser også, i hvert fall ned til 34.

Og jeg vil jo si at 34-35 er en helt normal størrelse for deg, du er jo ikke så fryktelig stor i noen dimensjoner. :wink:

Verre med oss som rager litt over bakken - da kan kanskje små føtter gjøre noe med balansen.

Men søster'n er 185 og har str.38 i sko, og hun er da ikke mer vinglete enn andre. :wink:

Du får se om du finner noe på nett - jeg vet ikke om noen skobutikker i Oslo som spesialiserer seg på uvanlige størrelser, dessverre - men så har jeg jo aldri måttet lete etter dem.

Lykke til med eksamenslesingen, Lunacia!

Krysser fingrene for deg, jeg. :-)

:blomst_opp: :vinke:

Skrevet

I dag er det veiedag:

Vekt 67,4 kg

BMI 27,3

Liv 86 cm

Skrevet

Her kan du søke på type sko, størrelse og pris, noe som jo er litt greit, selv om stedet er litt lite oversiktlig.

Alltid like gøy å se på barnesko... :-? I følge joggeskoene mine er det 2 1/2 jeg skal se etter i amerikanske størrelser. Men, det er veldig vanskelig å vite, siden ejg på nett ikke får prøvd skoene.

Disse skoene var fine, men de var for dyre i forhold til moms og sånn... (Tollgrensa, vet du...) Ellers fant jeg egentlig ikke noe serlig som jeg likte der... Er kresen også, nemlig. Veldig kresen!

Dette er en side med linker til steder som selger små størrelser - aner ikke hvordan noen av dem er, prismessig eller kvalitetsmessig.

Så vidt jeg kan se er størrelse 35 en size 5 i USA, og det var det jeg tok utgangspunkt i. Dog ser det ut til at disse stedene har mindre størrelser også, i hvert fall ned til 34.

Får se om jeg finner noe spennende. :) Det eneste er at det er vanskelig med sko man ikke har prøvd. :( Men generelt bruker jeg 34 i sommersko og 35 i vintersko.

Noe som er synd med sånne spesialforretninger er at de gjerne er litt dyre. :(

Egentlig hadde det beste vært britiske sider, siden jeg kjenner britiske størrelser mye bedre... Men, men. Får se hva jeg finner ut av.

Og jeg vil jo si at 34-35 er en helt normal størrelse for deg, du er jo ikke så fryktelig stor i noen dimensjoner. :wink:

Nuvel... Men, kunne godt ha tenkt meg 36 i skostørrelse, det hadde i hvert fall vært litt enklere med tanke på å kjøpe sko.

Du får se om du finner noe på nett - jeg vet ikke om noen skobutikker i Oslo som spesialiserer seg på uvanlige størrelser, dessverre - men så har jeg jo aldri måttet lete etter dem.

Jeg vet om en i trondheimsveien som spesialiserer seg på store størrelser, men det hjelper meg lite. Ellers har jeg hørt rykter om en på Lillestrøm eller noe som spesialiserer seg på små størrelser, men aner ikke hva de heter eller hvor de befinner seg.

Lykke til med eksamenslesingen, lunacia!

Krysser fingrene for deg, jeg. :-)

Takk!

Skrevet

Jeg fant en britisk side! :D

Men, pundet er ganske sterkt, så... Ja, ja...

Disse skoene likte jeg! Og de kostet bare £15... Synd jeg ikke har penger! :( For £15 går under grensa, men det bør ikke gå over £15...

Andre sko som jeg liker og som koster £15 eller mindre.

Her står det at britiskstørrelse 1 er europeisk størrelse 34. Det var merkelig. Hvorfor er dette så vanskelig? Jeg har nemlig et par søte sommersko i størrelse 2, som jeg kjøpte i Skottland i fjor. Det eneste er at de er så flate at de faktisk er lite støtdempende, så jeg får vondt i føttene etter en stund...

Skrevet

Søkte faktisk på slike konverteringssider før jeg jaktet sko-linker, og fant 3-4 sider som sa forskjellige ting alle sammen... :-?

Med andre ord - jeg som er en 39 hadde alt fra 6 til 9 i USA-størrelser...

Ellers skiller man visst i USA mellom herre og damestørrelser, de i England har andre mål, og i det hele tatt er det skikkelig forvirrende!

Skostørrelser Et eksempel, i alle fall.

Små sko i England og Europa.

Ganske stramt budsjett du har satt deg, vennen. :wink:

Du får vel finne noen som skal til England, og få skoene sendt til dem Poste Restante. Så kan de hente dem ut og ta dem med hjem til deg... :wink:

Skrevet

... dog var skoene på den siden rimelig dyre... :o

Skrevet

Eller man drar til Storbritannia selv... I 2004 var jeg over 3 ganger... (Den ene gangen var riktignok praksisperioden min, da var jeg der i 5 uker).

~*~

Har vært på spinning for første gang. Det gjorde vondt i rumpa! Får se m jeg kan få skaffet meg en sånn setedings, det hjelper visst... Vi tenkte å gjøre det til vane å spinne tirsdagmorgner.

Skrevet

He,he! Spinning er kjipt de første gangene! Men rumpa venner seg til det etter en tre-fire ganger! :)

Var på trening i går, jeg. *fornøyd med seg selv* Skal prøve å få til å trene tre ganger i uka fremover. Får se hvordan det går...

Skolen i dag?

Gjest gjest1
Skrevet

Spinning er berre heilt knall!!!!! Rumpe-vondten går over etter ein 3-4 gonger ja! ;) Kos deg!!!

Gjest Oktavia
Skrevet

Kanskje du kan tipse meg om ei sommer-bok. Jeg trenger virkelig ei god bok å se fram til etter all denne pensumlesingen...

Lykke til med eksamenslesinga!

:klem:

Skrevet

Tro meg de setedingsene har mye å si, selvom om vondten gir seg etter de 3-4 første gangene.

Skrevet
Kanskje du kan tipse meg om ei sommer-bok. Jeg trenger virkelig ei god bok å se fram til etter all denne pensumlesingen...

Lykke til med eksamenslesinga!

:klem:

Hva liker du å lese, da? Hvilke favoritter har du?

Skrevet

Takk for hilsner, jenter!

Nå skal jeg sove, er kjempetrøtt! *zzzz*

Gjest gjest1
Skrevet
Takk for hilsner, jenter!

Nå skal jeg sove, er kjempetrøtt! *zzzz*

Sove godt vennen.... *klemme*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...