Gjest Oktavia Skrevet 1. april 2005 #2641 Del Skrevet 1. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. april 2005 #2642 Del Skrevet 1. april 2005 *klemmerhardtoglengepålunaciavennen* Dumme veilederen. Komme med en sånn lite hjelpsom kommentar. til veileder fra meg også. Håper det går bra med deg. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 1. april 2005 #2643 Del Skrevet 1. april 2005 Nå sitter vi her ved siden av hverandre og venter på at treffet skal begynne - Kjempe glad i deg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 1. april 2005 #2644 Del Skrevet 1. april 2005 Er bare innom med et lite før jeg setter nesa mot mitt andre hjem, Latvia.. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. april 2005 #2645 Del Skrevet 1. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. april 2005 Forfatter #2646 Del Skrevet 1. april 2005 Nå er jeg kljempetrøtt. Oppgaven er levert. Man har vært på kjempekoselig KG-treff og jeg kjenner at det er noen timer siden mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 1. april 2005 #2647 Del Skrevet 1. april 2005 Nå er jeg kljempetrøtt. Oppgaven er levert. Så flink du har vært! Er det ikke deilig å ha levert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. april 2005 Forfatter #2648 Del Skrevet 1. april 2005 Så flink du har vært! Er det ikke deilig å ha levert? Vet ikke, jeg... Skulle gjerne hatt mer tid på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. april 2005 Forfatter #2649 Del Skrevet 1. april 2005 Potetgull med dip, kakao i koppen, og Black Adder på TV. *stue seg i sofaen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2005 #2650 Del Skrevet 2. april 2005 Stakkars så du har stressa på i det siste! - Fortjener verkeleg ei god helg no altså. Alle ynskje om det frå meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #2651 Del Skrevet 2. april 2005 Så du har endlig fått levert oppgaven? Da er det på tide med en velfortjent pust i bakken. *Har med et diiiigert fat med nystekte sjokomuffins* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. april 2005 Forfatter #2652 Del Skrevet 2. april 2005 *kikker på sjokolademuffinsene, men er flink og holder fingrene av fatet* Nei, i dag MÅ jeg få trent skikkelig. Har sklidd alt for mye ut i det siste. *sukk* Null søtsaker og andre fristerier på med før neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2005 #2653 Del Skrevet 2. april 2005 Et fat med masse gulrøtter og forskjellige grønnsaker med kalorifattig dip til da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. april 2005 #2654 Del Skrevet 2. april 2005 Håper du får slappet skikkelig av etter treninga i dag. Du fortjener det. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. april 2005 #2655 Del Skrevet 2. april 2005 Gratulerer med ferdig innlevert oppgave! Nå fortjener du en helg fylt med akkurat det du selv ønsker. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. april 2005 #2656 Del Skrevet 2. april 2005 Takk for i går det var kjempehyggelig - gleder meg til å se deg og din kjære i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. april 2005 Forfatter #2657 Del Skrevet 2. april 2005 Ble ikke trening i dag - fant ut at det ble litt for mye stress i forhold til hva jeg gadd denne helgen. Skal heller ta det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. april 2005 #2658 Del Skrevet 2. april 2005 Kos deg du heller, vennen. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerva Grey Skrevet 2. april 2005 #2659 Del Skrevet 2. april 2005 Hehe - begynner å skjønne at jeg brøt litt tabu med mitt "spis masse snop"-kommentar på treffet, ja! Bra du kan slappe av denne helgen, i alle fall! Kos deg - det har du ærlig fortjent! Synes veileder hørtes helt åndssvak ut - har h*n aldri hørt om konstruktiv kritikk? Altså ikke vissvass som bare gjør deg nervøs og ikke sier noenting konkret? *får lyst til å smekke dumme veiledere over det ganske land* Håper du ble litt distrahert av treffet, i alle fall! Ble det bra feiring utover kvelden? Mente du skulle treffe noen av dine medstudenter? Nåja, nå skal jeg ordne siste klesvasken så får jeg vel tenke på sengen som alle andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2005 #2660 Del Skrevet 2. april 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg