Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det med oppgaven din? Det nærmer seg vel innlevering, eller tar jeg feil? Det var usannsynlig tungt å stå opp i morges, etter å ha vært oppe lenge og sove lenge hele påsken. Men, hverdagen må begynne en gang den også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går greit med oppgaven, har levert siste utkast til veileder, og skal ha veiledning i morgen. Så da håper jeg at jeg kan levere den i løpet av morgendagen eller torsdagen. Hadde vært kjekt å kunne ta seg fri på fredag. :)

~*~

Nå kom jeg nettopp hjem fra skogstur, og har satt på potetene. Det blir hverdagskost i dag, kokt fisk (hvit fisk, tenker jeg) med kokte poteter og kokt brokkoli. Og så skal jeg lage en liten dressing av lettrømme, krydder, lime og eddik. Det blir nok bra, tenker jeg. Jeg drikker nok vann til, kanskje med limeskive i. Burde kanskje fylle en mugge med vann, og se om jeg kan få drukket opp den før kvelden er omme?

Skrevet

Åååå, du er så flink å lage mat :-) Når kan jeg komme på middag da? :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet
:vinke: Høres ut som en sunn og god middag du planlegger. Så bra at oppgaven begynner å bli ferdig.
Skrevet

Mmm, hvit fisk er godt, særlig torsk. Jeg har hatt lyst på ovnsbakt torsk med aïoli i flere dager. Må nok vente til torsdag tenker jeg.

Skrevet

Jeg er også flink til å legge igjen hilsner til deg, men skjønner jo at du får litt *gi faen* holdning når du er innom så mange dagbøker og så få legger igjen hilsen til deg.

Gjest gjest1
Skrevet
Jo, jeg vet at jeg er ganske flink til å legge igjen meldinger, men det er liksom ikke så mange som legger igjen hos meg... Og da får jeg en litt "skal jeg gidde?"-holdning, om du skjønner hva jeg mener?

Kjenner meg litt truffe... Men du? Eg er glad i deg... :klem:

Gjest Oktavia
Skrevet

Det hørtes ut som en veldig god middag :) Jeg lager nesten aldri fisk til middag. Det som egentlig er så godt!

:klem: fra Oktavia

Skrevet

Klarar du å følgja med i såå mange bøker samstundes?

- Medan du ferdiggjer hovudfagsoppgåva di? :o

Skrevet

Håper det går bra med oppgaveskrivingen din da! her sitter jeg, midt på natta og skriver for livet en oppgave som skal leveres innen klokken 12 i morgen! Håper du har lagt deg og slipper å sitte oppe du også! :D

Og takk for "God bedring"-hilsnen i boka mi! Den hjalp! :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Er berre innom med nokre gode oppgåve-skrivings-vibber:

<<<<<<<///`>>>>>>>

<<<<<<<///`>>>>>>>

<<<<<<<///`>>>>>>>

<<<<<<<///`>>>>>>>

<<<<<<<///`>>>>>>>

:klem:

Skrevet

Hei og hopp og takk for hilsner! Det varmer!

Har vært hos veilederen min i dag, så nå skriver jeg på harde livet. En del ting må presiseres, utdypes og argumenteres for. Ikke alltid man ser slikt selv. Når det er i boks må jeg gå gjennom språket. Tror sambo skal få lov til å korrekturlese!

Jeg føler meg ufattelig sliten... Gagh. Kanskje jeg burde ta meg en tur ut i skogen og jorde litt?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler meg ufattelig sliten... Gagh. Kanskje jeg burde ta meg en tur ut i skogen og jorde litt?

Stå på! Du klarer det!

Men hva er å jorde litt? :klø:

Ble så veldig nysgjerrig... :ler2:

Skrevet

Ja, det er alltid vanskelig å se sine egne feil når man er så kjent med oppgaven selv. Pleier å få mannen min til å korrekturlese alle mine oppgaver. Han finner stadig helt idiotiske feil som jeg ikke i mine villste fantasier hadde trodd at jeg skulle ha oversett selv. :ler:

Håper du blir mer opplagt og i bedre form etter å ha vært ute en tur. ...hvis du kom deg ut da!

(Og jeg må si jeg også er litt interessert i å høre hva det vil si å "jorde")

:klem:

Skrevet

Ååååh... Oppgaveskriving... :hår: *skjelver*

Du får rekruttere lunaciamannen din, og sette ham i arbeid med å hjelpe deg!

Skjønner ikke hvordan du orker, jeg - oppgave, lese dagbøker, skrive dagbøker... *serimponertut*

Når skulle oppgaven leveres inn? Før helgen? Etter helgen?

Håper du får litt fri i helgen så hardt som du jobber nå!

Sender gode vibber og virtuelle chocolate chip cookies (de er ikke fetende) din vei!

Skrevet

Takk skal dere ha, jenter! Dere er så søte!

Dagboklesingen må innrømmes at står på hold akkurat nå. Hadde oppdatert meg i går, men nå får det vente til oppgaven er inne...

Leveringsfrist for oppgaven er fredag morgen, men min plan er å få bli ferdig til i morgen. Skal sende noen greier til veilederen min i morgen, sånn at hun får sett at alt er OK.

Jeg skrudde av mobilen på dagen i dag, har skrudd av Trillian og irc, og har nå isolert meg helt... Skal sitte oppe i natt og jobbe - SKAL bli ferdig! Så får sambo lese og rette, sånn at oppgaven kan leveres...

I helgen skal jeg ta meg heeeelt fri! Ikke noe skole! Null og niks! Regner med at det blir treff på fredag, før jeg joiner de andre for å feire innlevert oppgave. Lørdag skal vi feire Lythandes kjæres bursdag, og på søndag skal jeg på bytteparty. Gleder meg vanvittig mye!

Så, skulle noen av dere se meg på KG før i morgen, jag meg ut! ;)

Back to work!

Skrevet

Lykke til med innspurten! :)

God klem frå meg!

Skrevet

Da hadde jeg sendt siste utkast til veileder, så håper jeg at det ikke er for mye å ta tak i...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...