Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet
:vinke: I dag er det min tur til å ha Kaltyr på besøk.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hadde man vært og trent hardt på Elixia. 70 minutters trening ble det i dag, så da ble ca 2 timer tilbragt på treningssenteret. Utrolig deilig! Dro rett etter cafétur. Møtte venner der, bl. a. min kjære svenske venninne. Det var godt å se henne igjen!

Nå skal jeg straks lage middag. Sulten, kjenner jeg. Og etter middag får man flikke på oppgave og sende siste utkast til veileder...

Skrevet

Så flink du er! Jeg har tenkt å luske meg på trening i morra.

Skrevet

Så flink du er. Ble ingen trening på meg i dag, blir nok ikke noe på meg i morgen heller. Får se når jeg får tid denne uken.

Gjest gjesta
Skrevet

Ah.. høres deilig ut å trene. Må komme igang jeg også.. kremt.. eh.. snart.

Ha en fin dag! :kul:

Skrevet

:vinke:

Så flink du har vore med oppgåva di! :) Eg må byrje på den siste oppgåva mi i morgon eg - skal få skrive eit førsteutkast denne veka, så det er berre å henge i...

Kos deg! :)

Skrevet

Magen full av god mat og gost drikke. Kylling tandoori og rødvin. Namnam.

Skrevet

Plan for dagen:

- trene dans

- jobbe med oppgaven

- spise frokost, lunsj, middag og kvelds

- vaske klær

- rydde

- ringe bestefar

~*~

Sov lenge i dag. Utrolig deilig! :)

Skal på veiledning i morgen, gruer meg litt...

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor mange dagbøker jeg følger med på, men det er mange. Skal ikke påberope meg å legge igjen melding i de hver dag, men jeg prøver å gjøre det noen lunde jevnlig.

*tenke*

Skrevet

Jeg har nå fått meg ny symaskin!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Håper du er godt i rute med oppgaven din! Fortvil ikke, for nå er det snart sommer! :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg vet ikke helt hvor mange dagbøker jeg følger med på, men det er mange. Skal ikke påberope meg å legge igjen melding i de hver dag, men jeg prøver å gjøre det noen lunde jevnlig.

*tenke*

Eg syns du er kjeeeeempe-flink til å legge att helsingar eg!! Og det er veeeldig kosleg! *burde blitt flinkare eg også* Ha ein fortsatt fin dag vennen! Stor klem!!

Skrevet

Jo, jeg vet at jeg er ganske flink til å legge igjen meldinger, men det er liksom ikke så mange som legger igjen hos meg... Og da får jeg en litt "skal jeg gidde?"-holdning, om du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Og jeg... og du er flink å titte innom meg og mitt også. *klemmepå*

Skrevet

Ja, noen er flinke... Men jeg leser vel en... tja, 30-40 dagbøker eller noe...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...