Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var ikkje meininga at det skulle vare til forveksling.

- Det var berre ein måte å tenkja "høgt" på, for eg tenkte å spørja kva det var du kalla den høgtida du feira no, men så hadde du allereie nettopp skrive det.

Beklagar viss eg har trampa på nokon... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil med dette be pent om at folk ikke ønsker meg god påske da jeg verken feirer påske eller har mye til overs for den!

*stresser videre med hovedoppgaven*

:oops: :oops: Ikke meningen... Tenker ikke på påske som en religiøs høytid, jeg. Bare som en koselig ferie med godteri og kyllinger. :lol: Så jeg tenkte ikke så langt at du kanskje ikke ville like at jeg ønsket deg god påske.

Lykke til videre med hovedoppgaven! :D

Skrevet

Hadde du sagt vårjevndøgn, så hadde jeg visst hva det var snakk om med en gang! Er tilhenger av å bruke norske ord i størst mulig grad, jeg... :wink:

Skrevet
Hadde du sagt vårjevndøgn' date= så hadde jeg visst hva det var snakk om med en gang! Er tilhenger av å bruke norske ord i størst mulig grad, jeg... :wink:

Nja... Vårjevndøgn sier mindre enn ostara. Ostara er sabbaten som feires på vårjevndøgn.

Jeg har sådd ringblomstfrø i dag, og de står nå i vinduskarmen...

Skrevet

Håper dere får en flott feiring av dagen. :klem:

Skrevet

:vinke:

Nå tar jeg den store påskehilserunden :)

Vil derfor ønske deg en fantastisk fin påske!!!

Kos deg masse :Nikke:

:klem:

Skrevet

Takk for i går, det var utrolig hyggelig (som vanlig, når man er sammen med deg og Kaltyr).

Skrevet

Hvordan gikk feiringen i går da? Hva gjør dere når dere feirer Ostara?

Skrevet

Hørte dere hadde en fin feiring. :D

HA en fin dag, vennen. :klem:

Skrevet
:vinke:

Nå tar jeg den store påskehilserunden :)

Vil derfor ønske deg en fantastisk fin påske!!!

Kos deg masse :Nikke:

:klem:

Ta en kikk lenger opp på sida...

Skrevet

Lythande: Ja, takk for fin feiring i går! *klem*

Ja, feiringen i går var kjempekoselig. Men neste gang må jeg huske tykke sokker! Kalde tær er ikke gøy...

Har bestemt meg for å jobbe med oppgaven min utover natten. Blir nok slitsomt, men jeg MÅ.

Skrevet
Har bestemt meg for å jobbe med oppgaven min utover natten. Blir nok slitsomt' date=' men jeg MÅ.[/quote']

Lykke til!!!

Skrevet

Klokken er nå godt over fire, og jeg har bestemt meg for å ta kvelden. :sove:

Skal skrive oppsumering/konklusjon i morgen tidlig, så skal jeg sende oppgaven til veilederen min.

Må en tur på biblioteket i morgen også...

Skrevet

Urk. Litt trøtt, ja... Har vært på biblioteket og lånt bøker. Bl. a. en lyrikkteoribok som jeg kan bruke på oppgaven min i islandsk litteratur. Når jeg blir ferdig med hovedoppgaven min kan jeg begynne å jobbe med de andre oppgavene. Gleder meg faktisk til å jobbe med den i islandsk litteratur. :) Skal skrive om Björk. :)

Jeg skal mekke ostekake i dag også. *nammenam*

Gjest Lompa
Skrevet

OSTEKAKE? Hørte jeg ostekake?????

*prøver å skjule sikkelet og logrer som ei bikkje for å innsmigre meg hos månedamen med ostekaken*

Skrevet
OSTEKAKE? Hørte jeg ostekake?????

*prøver å skjule sikkelet og logrer som ei bikkje for å innsmigre meg hos månedamen med ostekaken*

:ler:

*logrer ivrig med*

Oppskrift? *tigger og ber pent* :rosaengel:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...