Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Neinei.. Det er vel så..

- Det var vel helst ein måte å sei "hei" på i staden for berre denne: :vinke:

God jobbing forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Ser du har kost deg i helga. Det gjorde jeg også.

Hadde ei skikkelig lat helg, og det passet meg ypperlig :ler:

Håper du får en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles godt å ha fått jobbet så mye med oppgaven min. I dag skrev jeg inn det jeg fant ut på lørdag, samt at alle intervjuene nå også er i oppgaven. Så nå er oppgaven på over 30 sider. Fortsatt mye jobb igjen, og det er bare 2 1/2 uke til den skal inn! Væ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppgaveskriving lunacia. Det skal gå bra, det er utrolig hva man får gjort med litt press på seg. Jeg er forøvrig hjemme syk i dag. *snufs host hark blååås* Følte ikke for å plage de andre med hosting, nysing og basilleutdeling, men føler meg såpass ok at jeg nok får lest litt her hjemme. Venter bare på at butikken skal åpne så jeg får kjøpt meg god og kald appelsinjuice som jeg har så gruelig lyst på akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lythande: Jo, deilig å være skikkelig i gang, selv om mye gjenstår.

Arkana: God bedring! Appelsinjuice er godt. Jeg har blitt litt bortskjemt, jeg har nemlig sitruspresse, og synes bare hjemmepresset juice er godt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt litt bortskjemt, jeg har nemlig sitruspresse, og synes bare hjemmepresset juice er godt. ;)

Hjemmepresset juice er kjempegodt. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Berre innom med ein :klem:!

- Godt at dei er elektroniske, elles kunne eg ha smitta deg.

Sit heime og er kvalmsjuk i dag, eg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt litt bortskjemt' date=' jeg har nemlig sitruspresse, og synes bare hjemmepresset juice er godt. ;)[/quote']

Har sitruspresse selv, men av en eller annen grunn er det sjelden jeg gidder bruke den. Og når Meierienes appelsinjuice med fruktkjøtt smaker så utrolig godt, så er det nok for meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg bestemt meg for å ha en frikveld. Har både hatt forelesning og jobbet med oppgaven min i dag, pluss trente i dag tidlig. Så i kveld blir det avslapping og tvtitting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Urk. :(

Du er ikke den eneste uten motivasjon for tida...Er trøøøøtt! Har mista piffen i dag, og jeg som skal skrive oppgave. :tunge1:

Håper du har begynt å finne veien tilbake til inspirasjonen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en fridag. Så jobber du når motivasjonen kommer tilbake.

Fridag har jeg desverre ikke tid til. Det er alt for kort tid til oppgaven skal inn...

Har fått jobbet litt med oppgaven min - heldigvis. Og dagen er ikke over enda. Egentlig jobber jeg best om natta. Får se om min kjære synes det er greit om jeg sitter oppe og jobber i natt, eller om han synes det blir for bråkete (kontoret er vegg-i-vegg med soverommet).

MrsL: :klem:

Saeria: Ja, jeg føler meg også trøtt... Litt bedre nå enn før i dag, men fortsatt litt miff. :klem:

Lythande: Vi kan jo alltids håpe... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...