Saeria Skrevet 8. mars 2005 #2441 Del Skrevet 8. mars 2005 Får bare prøve meg frem da. Men det blir ikke i dag... Kanskje i morgen. Er nemlig veeeldig glad i poteter. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. mars 2005 #2442 Del Skrevet 8. mars 2005 Får bare prøve meg frem da. Men det blir ikke i dag... Kanskje i morgen. Er nemlig veeeldig glad i poteter. :D Du er ikke alene om å være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mars 2005 #2443 Del Skrevet 8. mars 2005 Potet er könig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2444 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvorfor man ikke skal sende Word-filer som vedlegg i mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2445 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg spiste lunsj med Lythande og Fighter i byen i dag! Det var kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. mars 2005 #2446 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg spiste lunsj med Lythande og Fighter i byen i dag! Det var kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2447 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg venter fortsatt på noen svar på intervjuene mine. Noen mailer har jeg nemlig trengt mer svar på ting på, altså har måttet maile litt frem og tilbake. Og et par venter jeg nå siste svar fra (håper jeg). Får jeg ikke svar i morgen på det siste vet jeg ikke hva jeg gjør. Jeg kommer jo ingen vei uten komplette intervjuer! *sukk* Dette tar mye mer tid enn jeg trodde det skulle ta! Og det er allerede 8. mars! Vææææææ! :stressa: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mars 2005 #2448 Del Skrevet 8. mars 2005 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. mars 2005 #2449 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg spiste lunsj med Lythande og Fighter i byen i dag! Det var kjempekoselig! Etterpå holdt jeg forresten på å kræsje med han domprosten jeg snakka om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #2450 Del Skrevet 9. mars 2005 Etterpå holdt jeg forresten på å kræsje med han domprosten jeg snakka om. Gjorde du? Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. mars 2005 #2451 Del Skrevet 9. mars 2005 Etterpå holdt jeg forresten på å kræsje med han domprosten jeg snakka om. Så moro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 9. mars 2005 #2452 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei du Jeg måtte bare innom dagboken din å hilse på da jeg forsto det slik at du studerer til bibliotekar? For det gjør jeg og Og så er jeg inne på forumet og leser av og til, og takk for gode tips ang korsett!! Jeg som trodde det var et korsett jeg hadde kjøpt, men det er jo et torselette (er det slik det skrives?) Jeg håper bare det blir bra på når jeg får prøvd det inne i kjolen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mars 2005 #2453 Del Skrevet 9. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #2454 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg måtte bare innom dagboken din å hilse på da jeg forsto det slik at du studerer til bibliotekar? For det gjør jeg og Ik! Neida, jeg er nok ikke veldig anonym på det store nettet er jeg redd... Og det er jeg veldig bevisst på. Jeg skriver aldri noe jeg ikke kan stå for. Hvilket år går du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #2455 Del Skrevet 9. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 9. mars 2005 #2456 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei du Kom bare innom for å gi deg en nattaklem Tar kvelden nå, kommer sterkere tilbake i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. mars 2005 #2457 Del Skrevet 9. mars 2005 Nattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #2458 Del Skrevet 10. mars 2005 Bare en kjapp tur innom KG før jeg starter med dagens gjøremål. Skal prøve å lese ut boka vi skal ha bokprat om i morgen før jeg stikker avgårde. Skal prøve å dra så tidlig at jeg rekker innom apoteket. Håper resepten min fortsatt er gyldig. *krysser fingrene* Min kjære drar til Geilo i dag, og har derfor tatt med seg bagasjen min. Jeg reiser etter med tog i morgen. Det er i regi av min kjæres jobb, som arrangerer en slik Geilotur hvert år. Vi skal visst bo samme sted som i fjor. Jeg tror jeg skal dra og trene rett etter skolen. Fikk ikke trent i går, så satser på lang treningsøkt i dag. Men nå - frokost og bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. mars 2005 #2459 Del Skrevet 10. mars 2005 God tur til Geilo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 10. mars 2005 #2460 Del Skrevet 10. mars 2005 Ik! Neida, jeg er nok ikke veldig anonym på det store nettet er jeg redd... Og det er jeg veldig bevisst på. Jeg skriver aldri noe jeg ikke kan stå for. Hvilket år går du? Jeg går første året i Tromsø. Jeg antar at du går i Oslo? Og hvilket år? Ha en fin fin lesedag og så skal jeg ha en kreativ lage-bokdatabase-dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg