Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Får bare prøve meg frem da. ;) Men det blir ikke i dag... Kanskje i morgen. Er nemlig veeeldig glad i poteter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får bare prøve meg frem da. ;) Men det blir ikke i dag... Kanskje i morgen. Er nemlig veeeldig glad i poteter. :D

Du er ikke alene om å være det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste lunsj med Lythande og Fighter i byen i dag! Det var kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter fortsatt på noen svar på intervjuene mine. Noen mailer har jeg nemlig trengt mer svar på ting på, altså har måttet maile litt frem og tilbake. Og et par venter jeg nå siste svar fra (håper jeg). Får jeg ikke svar i morgen på det siste vet jeg ikke hva jeg gjør. Jeg kommer jo ingen vei uten komplette intervjuer! *sukk* Dette tar mye mer tid enn jeg trodde det skulle ta! Og det er allerede 8. mars! Vææææææ! :stressa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg spiste lunsj med Lythande og Fighter i byen i dag! Det var kjempekoselig!

:hoppe::Nikke:

Etterpå holdt jeg forresten på å kræsje med han domprosten jeg snakka om. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::Nikke:

Etterpå holdt jeg forresten på å kræsje med han domprosten jeg snakka om. :ler:

Gjorde du? Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :P

Jeg måtte bare innom dagboken din å hilse på da jeg forsto det slik at du studerer til bibliotekar?

For det gjør jeg og :ler:

Og så er jeg inne på forumet og leser av og til, og takk for gode tips ang korsett!! Jeg som trodde det var et korsett jeg hadde kjøpt, men det er jo et torselette (er det slik det skrives?) Jeg håper bare det blir bra på når jeg får prøvd det inne i kjolen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte bare innom dagboken din å hilse på da jeg forsto det slik at du studerer til bibliotekar?

For det gjør jeg og :ler:

Ik! ;):ler:

Neida, jeg er nok ikke veldig anonym på det store nettet er jeg redd... Og det er jeg veldig bevisst på. Jeg skriver aldri noe jeg ikke kan stå for.

Hvilket år går du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei du :vinke:

Kom bare innom for å gi deg en nattaklem :klem:

Tar kvelden nå, kommer sterkere tilbake i morgen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en kjapp tur innom KG før jeg starter med dagens gjøremål. Skal prøve å lese ut boka vi skal ha bokprat om i morgen før jeg stikker avgårde. Skal prøve å dra så tidlig at jeg rekker innom apoteket. Håper resepten min fortsatt er gyldig. *krysser fingrene*

Min kjære drar til Geilo i dag, og har derfor tatt med seg bagasjen min. Jeg reiser etter med tog i morgen. Det er i regi av min kjæres jobb, som arrangerer en slik Geilotur hvert år. Vi skal visst bo samme sted som i fjor.

Jeg tror jeg skal dra og trene rett etter skolen. Fikk ikke trent i går, så satser på lang treningsøkt i dag.

Men nå - frokost og bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ik! ;):ler:

Neida, jeg er nok ikke veldig anonym på det store nettet er jeg redd... Og det er jeg veldig bevisst på. Jeg skriver aldri noe jeg ikke kan stå for.

Hvilket år går du?

Jeg går første året i Tromsø. Jeg antar at du går i Oslo? Og hvilket år?

Ha en fin fin lesedag og så skal jeg ha en kreativ lage-bokdatabase-dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...