Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, hva gjør jeg oppe i åttetiden en søndag morgen? Tror jeg skal legge meg igjen. :sove:

Skriver en oppdatering siden en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde man feiret at Gotham Nights har fyllt 10 år, noe som ble feiret med brask og bram over to dager. På fredag var det konsert med Elusive, et sinnsvakt bra gotisk band. Jeg koste meg masse, og stod helt foran scena og rocket. Min kjære er også fan av bandet, og vi ser frem til at den nye CDen deres skal komme ut. Snart håper vi. I følge J, kjæresten til vokalisten i bandet, jobber de i hvert fall med ny CD. Kjekt å kunne spørre henne, og det er greit, siden jeg kjenner henne. :)

Jeg drakk ikke mye (én øl), men det ble ganske sent, så å stå opp tidlig lørdag morgen var ikke spesielt gøy. Det var en god del å gjøre på jobben, og jeg jobbet sammen med to veldig koselige kollegaer, så det gikk ganske fort. Da jeg kom hjem satt J, som har vært på besøk denne helgen, og så Buffy på DVD (min kjære var da på sin jobb), så jeg dumpet ned i sofaen... Fant ut at vi var sultne, og laget litt lunsj til oss. Etterhvert kom min kjære hjem, og han var snill og gikk på butikken og handlet inn til middag pluss sjokolade. :) Mens han var på butikken, sovnet jeg, og der sov vi en stund... Middag ble fiskewok med torsk og grønnsaker, og det var kjempegodt. Vi delte en flaske rødvin til maten, og det var kjempegodt! En Campo Viejo, nam nam. Så stæsjet vi oss og drakk litt mer, før vi dro ned til Gotham Nights. Vi fikk med oss slutten på vampyrforedraget i kjelleren, men jeg syntes ikke det var veldig banebrytende eller spennende, egentlig. Litt morsomt, kanskje, men følte ikke at det var noe tap å ikke ha fått med seg hele.

Vi ble nede i puben stort sett hele kvelden, siden det gikk ann å snakke der, og vi hadde det kjempekoselig. Masse folk, som Lythande, Kaltyr, J, min kjære, Nieninqui, T og noen til. Etterhvert ble vi veldig trøtte, og dro hjem. :sove:

J dro for ca en time siden, og jeg sitter fortsatt i pysjen. Har en del spray og skum i håret etter i går, så nå skal jeg snart lage meg et bad. Det skal bli deilig! :)

Driver og fikser bilder jeg har tatt, jeg kommer sikkert til å legge link til noen av dem her etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke, nye utfordringer. Eller noe slikt.

Våget meg opp på vekta igjen i dag, og ble positivt overrasket. Har nå en BMI på 27,9, og selv om det ikke er kjempefint, så er det i hvert fall bedre enn en BMI på 29, som jeg hadde i romjula.

Plan for dagen:

- jobbe med oppgaven min til kl 11.00

- pause: gå i butikken og handle inn til middag (fisk)

- jobbe med oppgaven min i ca 1 time

- pause: rydde i leiligheten

- jobbe med oppgaven min i ca 1 time

- rydde hvis tid

- besøk av Kaltyr fra ca kl 15.00

Skal spise lunsj inni der et sted også, et eller annet sunt. :) Burde handle mer frukt og grønnsaker.

Middagsidé per nå: Torsk i form med hvit saus (lages på jevning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har bedre BMI enn meg det er sikkert, tør ikke bevege meg opp på vekten lenger jeg. :cry:

Jeg må sette meg ned og lage en sånn fin plan for arbeid selv - har jo tross alt en oppgave som skal inn på fredag. Har heldigvis fått tak masse litteratur i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Gikk det fint med fisken? Du er flink som lager mat fra bunnen av! :blomst_opp:

Vi har også gjort det i dag (jeg lagde pannekakerøre og mannen sto for stekingen.)

Håper du får en god natt! Lykke til med oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok litt opp og ned med den BMIen... Sambo og jeg lagde sjokoladekake i går. :oops: Men du verden så godt det var med varm sjokoladekake og kald melk... :sikle:

Det gikk greit med fisken. Jeg syntes sausen ble pittelitt tam, selv om fisken ble kokt i sausen i forma. Og det var krydret med chili... Bl. a. Men gutta syntes det var godt, så da var det jo greit. Kaltyr er gjerne lett å gjøre forøyd på matfronten... ;)

Kaltyr kommer i dag også, siden han låner dataen min til å jobbe med et kompendium. Det blir nok kjempebra til slutt. :) Sambo skal til en kompis, så jeg er glad Kaltyr er her, slik at jeg får noen å spise middag sammen med. Har ikke bestemt meg for hva enda, men kanskje pasta? Eller broccoli- og blomkålsuppe med ost? Burde ha bakt brød også. Så det er jo en idé. Hjemmelaget suppe med hjemmebakt brød til. Så trenger jeg ikke gå i butikken heller.

Nå skal jeg straks dra og ha en liten treningsøkt, før jeg drar på jobb. Elixia ligger i nærheten av Nordtvet bibliotek, hvor jeg skal jobbe i dag (og i morgen). Jeg trenger så sårt de pengene!

Får komme meg ut av nattkjolen og inn i treningstøyet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...