Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For litt siden la du ut en link et eller annet sted på KG med informasjon om borgerlig vielse i Oslo (var noe greier om hvilke dager man kunne gifte seg hvor osv osv). Har du den linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint! :D

Forresten...vet du når stortinget og regjering evt. skal ta en avgjørelse i forhold til å heve tollgrensa?

Tror det var snakk om at det skulle opp i spørretimen på onsdag, men jeg er ikke sikker.

Du bør uansett lese denne:

http://www.stortinget.no/dok8/2004/pdf/dok...-200405-049.pdf

Har du skrevet under her?

http://hevtollgrensa.no/

For litt siden la du ut en link et eller annet sted på KG med informasjon om borgerlig vielse i Oslo (var noe greier om hvilke dager man kunne gifte seg hvor osv osv). Har du den linken?

Ja, jeg har den liggende i bryllupsdagboka mi et sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk. Den virker ikke akkurat nå' date= men det er vel bare midlertidig tenker jeg.

Nei, siden hikker visst akurat nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fighter: :vinke:

Saeria: :klem:

~*~

Noen ganger lurer jeg på hvor frekke folk kan bli. I løpet av de siste ukene har jeg to ganger opplevd å få spørsmål/antagelse om at jeg er gravid. Først i budapest, hvor damen så på meg og sa noe á la "baby i magen?" Jeg ble både overrumplet og irritert, og kom med et rimelig barskt nei... Og på lørdag, på vei hjem, hvor jeg hostet en del, og ei sa "det er slitsomt, spesielt når man er gravid!" Hvorpå jeg svarte "Ja, men det er jeg heldigvis ikke!" Tenker ikke folk før de snakker? Og jeg som har så problemer med å gå ned i vekt - spiser sundt og trener... Vet liksom ikke hva annet jeg kan gjøre. Tror jeg må få kjøpt eller sydd meg et undertøyskorsett seller to som jeg kan bruke til vanlig, slik at jeg får en penere figur (dessuten god støtte til pupper)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan!

Passer man ikke inn i str.34-38 så er man gravid? :evil: Nei, folk burde tenke litt før de åpnet kjeften! :frustrert:

Synd at sånne kommentarer får en til å føle seg crappy.

Folk, altså! :roll::(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det burde vært skuddpremie på sånne folk. Har de ikke hørt om normal folkeskikk....... Man kan tenke så mye sånn man vil, men det kan lønne seg å tenke seg om et par ganger før man sier noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og på lørdag' date=' på vei hjem, hvor jeg hostet en del, og ei sa "det er slitsomt, spesielt når man er gravid!" .[/quote']

:o

At det går an??? Folk er jammen rare! "Folkeskikkskurs" hadde vært noe for enkelte. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...