Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å føle at det ble stress i går - sovnet på bussen hjem og det gjør jeg sjelden. Vi får se om vi klarer å ta en tur bare vi to en dag da.

Det høres ut som en plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Animert Lenore' date=' så gøy! Hei på du, forresten, jeg sniker rundt i dagboka di.... :plystre:[/quote']

Halla på ræ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på sykehuset til EEG i morgen. Vet ikke helt hva jeg føler om det... Er ikke bekymret, er rimelig sikker på at alt er i orden...

Snakket med Kaltyr i går. Det var koselig. Må bli flinkere til å ringe ham. Han skjønner heldigvis hvordan det er, han har også skrekk for å ringe folk.

S, venninna mi i Sverige, fortalte at hun og Y hadde forlovet seg. Det var gode nyheter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lythande: Det må vi. Etter skolen en gang. :)

~*~

Jeg føler meg skikkelig vridd i dag. Vondt i hodet og greier. Sikkert fordi jeg puster så dårlig om natta pga. tett nese. Får slurpe i meg teen min her og komme meg avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEG gikk fint. Behagelig undersøkelse. Og kjempehyggelig sykepleier. :)

Nå har jeg klissete hår. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte kjæresten!

[12.34] <lunacia> Lyst på hjemmelaget pizza til middag?

[12.36] <lunaciamannen> jaaaaaaa!

[12.36] <lunacia> :)

[12.36] <lunacia> Pizza og øl?

[12.36] <lunaciamannen> JAAAAAAA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nei, det er min det :tunge1:

Er den? Så du er ikke av dem som putter masse greier på pizzaen? (Jeg er så sær at jeg mener at det meste ikke passer på pizza...)

~*~

Ellers liker jeg ikke morgener. Men skal man levere mappeeksamen, så skal man levere mappeeksamen. Urk. Har sovet seriøst dårlig også. :( Våknet ca hver time for å gå på do eller snyte meg eller bare fordi jeg hoster.

Nå skal jeg bare slenge i meg litt mat, så må jeg fyke til skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...