Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Nydelig hun var! Og den buketten, ja. Lekker! :D Litt mørkere roser, så hadde den vært omtrent slik jeg kunne tenke meg min. ;)

Rosene var veldig mørke... Som sagt, bildene viser ikke ting slik de virkelig var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt at du har lagt ut bilder ;) bare synd siden er nede :wink: *glede seg til å se*

Du må bare prøve igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosene var veldig mørke... Som sagt, bildene viser ikke ting slik de virkelig var!

Ohh.. OK. :D Den var uansett lekker. Sånne flotte roser vil jeg også ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lunacia!

Er spent på bildene fra linken du la ut (prøver igjen senere da den ikke var oppe), men så i allefall ¤Arwen¤`s bilder i hennes dagbok. Nydelig brud! Kan tenke meg at det var flott å overvære vielsen :)

Hvordan står det ellers til med deg ? Håper du er blitt frisk igjen :)

Åssen går det med brudekjolen da? Tenker den er litt nærmere målet ?

Ha en fin uke!

Klem, D :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt stressa for tiden, skal levere mappeoppgave på fredag. Det vil si at den må gjøres ferdig i morgen, siden den skal inn fredag morgen (før kl 10.00), og jeg skal på sykehuset på torsdag. Så her er det bare å slenge seg rundt og skrive så tastene fyker...

Har tatt meg tid til lang morgen, med god frokost og greier. Men nå må jeg komme i gang med dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var det meningen jeg skulle ta med meg Chickxsy og Lythande i stoffbutikker, siden jeg trenger stoff til nye klær (har gitt opp å finne i butikker). Skulle se etter stoff til skjørt, bukser, og til omsying av gamle klær. Det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, for plutselig skulle vi i ørten andre butikker også, og det ble et salig stress. Jeg følte at vi nærmest måtte rase innom stoffbutikkene, og at jeg ikke fikk så mye tid til kikking (ble en smule stresset). Siden jeg ikke er frisk, pluss at jeg hadde sittet på skolen og stresset med oppgaven som skal inn på fredag, ble jeg sliten etter et par timer og dro så hjem. Sovnet på t-banen av utmattelse! Urk.

Neste gang får man være færre personer (tror jeg bare tar med meg Lythande)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å takke!

Nå dufter det herlig lavendel hver kveld på soverommet :)

Og noen andre urter også, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det meningen jeg skulle ta med meg Chickxsy og Lythande i stoffbutikker, siden jeg trenger stoff til nye klær (har gitt opp å finne i butikker). Skulle se etter stoff til skjørt, bukser, og til omsying av gamle klær. Det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, for plutselig skulle vi i ørten andre butikker også, og det ble et salig stress. Jeg følte at vi nærmest måtte rase innom stoffbutikkene, og at jeg ikke fikk så mye tid til kikking (ble en smule stresset). Siden jeg ikke er frisk, pluss at jeg hadde sittet på skolen og stresset med oppgaven som skal inn på fredag, ble jeg sliten etter et par timer og dro så hjem. Sovnet på t-banen av utmattelse! Urk.

Neste gang får man være færre personer (tror jeg bare tar med meg Lythande)...

Du er ikke alene om å føle at det ble stress i går - sovnet på bussen hjem og det gjør jeg sjelden. Vi får se om vi klarer å ta en tur bare vi to en dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...