Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har vi altså vært hos mamma på besøk. Ikke ofte vi er der, kom på at det er godt over ett år siden sist. Har bare ikke blitt sånn. Der ble det middag og greier. Hadde forøvrig ingen anelse om at det var fastelaven i dag før hun sa det. Det ble servert boller, og jeg spiste selvsagt de uten krem. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastelavn i dag?! Det visste jamen meg ikke jeg heller!!

Haaper bollene smakte godt! :wink:

Ha en fin uke, Lunacia!

Skrevet

Jeg har aldri påstått at mandag er min favorittdag. Har sovet veldig dårlig i natt, og hadde særdeles liten lyst til å stå opp klokka sju. Men, skal på ytringsfrihetskonferanse sammen med C i dag (skal ta t-banen som går om en halv time), så det er bare å komme seg opp.

Takk Gudinna for te!

Skrevet

Konferansen var ikke veldig inspirerende. Vi passet på å være der lenge nok til å få med oss Jon Bing og gratis lunsj, og så stakk vi. Det var uansett både gratis og frivillig.

Magen har også slått seg vrang. Pluss at jeg fortsatt føler meg sliten og trøtt etter å ha arrangert BOBCATSSS i Budapest.

Skrevet

Takk for klemer!

Skrevet

God bedring. Nå må du hvile deg godt og samle energi. :klem:

Skrevet

Jeg prøver...

~*~

Jeg sitter og hører på mitt favorittradioprogram, Alle ting ecto. Nyyydelig musikk!

Skrevet

Jeg tror jeg har blitt smitta av Lythande på lørdag... Nå er det jeg som er nede for telling med influensa!

Skrevet
:klem: Beklager det var ikke meningen å smitte deg. :trøste:
Skrevet

*løper den andre veien*

Jeg vil ikke bli smittet!!!!

Håper du snart er frisk igjen!

Skrevet

Vi visste vel ikke at du skulle få influensa da, vel, Lythande. :klem: Glad i deg!!!

Qlio: Det håper jeg også! Og influensaen bør være borte i mars. ;)

Fighter: Vedig. :klem:

Skrevet

Usjameg, influensa er no' dritt. Håper du snart blir kvitt'n. God bedring :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...