Lythande Skrevet 28. januar 2005 #2101 Del Skrevet 28. januar 2005 Du dro i dag morges så jeg er litt sent ute, men; God tur til Budapest!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. januar 2005 #2102 Del Skrevet 29. januar 2005 Åh, Budapest :-) Lyst til å være med.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 30. januar 2005 #2103 Del Skrevet 30. januar 2005 Håper du har det fint i Budapest Og grattis med leieboer status Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 1. februar 2005 #2104 Del Skrevet 1. februar 2005 Savner deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. februar 2005 #2105 Del Skrevet 3. februar 2005 Savner deg.... Jeg og! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #2106 Del Skrevet 4. februar 2005 Så var man kommet hjem fra en kjempeslitsom uke i Budapest. Nesten litt tragisk at jeg ikke har fått tid til å se noe serlig, men jeg har i hvertfall løpt en del i trappene på nasjonalbiblioteket der... Konferansen ble vellykket, til tross for en del kaos i kulissene. Nå tror jeg at jeg skal ta meg et varmt bad og slappe av. Er helt utslitt - så utslitt at jeg konstant er på gråten. Og jeg er hjemme alene og får ikke tak i kjæresten (han har glemt mobilen hjemme og er ute med en eller annen eller fler)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 4. februar 2005 #2107 Del Skrevet 4. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. februar 2005 #2108 Del Skrevet 4. februar 2005 Skal bli deilig å se deg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 #2109 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #2110 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du! Ah, rock! Dette var jo lovende. Er så lei all popklissen som spilles. Jeg skal gi min stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 #2111 Del Skrevet 5. februar 2005 Tusen takk!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #2112 Del Skrevet 5. februar 2005 Har du kommet deg litt etter turen? Det er vel et kjent fenomen at man holder det gående og så faller helt sammen når man endelig kan slappe litt av (hmmm... selvopplevd? Trolig!) Litteraturblogg var en god ide! :-) Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #2113 Del Skrevet 5. februar 2005 Har hatt men fin ettermiddag og kveld sammen med Lythande og Kaltyr. Er fortsatt veldig sliten, men det blir litt bedre etterhvert. Sambo og jeg skal til mamma i morgen. Det blir koselig, lenge siden sist jeg var på Gjøvik. Har jobbet en del med bloggen min. Fikset en del ting og tang. Det er utrolig hva som kan regnes relevant når det gjelder litteratur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. februar 2005 #2114 Del Skrevet 5. februar 2005 Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #2115 Del Skrevet 6. februar 2005 Er du ikkje komt deg i seng enno? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #2116 Del Skrevet 6. februar 2005 Joda, det hadde jeg. Nå skal det stekes rundstykker! Og så drar vi rett etter frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. februar 2005 #2117 Del Skrevet 6. februar 2005 Heisann, vennen! Håper du har hatt en fin helg. Selv har jeg hatt det ganske så fint. Skal ha fremføring i historien i morgen. Kan bli spennende. Blir det fastelavensboller da? Her blir det det, for fulle mugger. :D OG om søndagsengel leser dette. Jeg har stemt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. februar 2005 #2118 Del Skrevet 6. februar 2005 OG om søndagsengel leser dette. Jeg har stemt jeg også. Jeg leser dette vet du! Så fint at du også har stemt! Nesten litt flaut det her! Men det virker tydeligvis, for det er mange som har stemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. februar 2005 #2119 Del Skrevet 6. februar 2005 Klart mange har stemt! :D Dessuten er det som lunacia påpekte, forfriskende med noe annet enn pop. Og kul musikk, fortjener å vinne. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 6. februar 2005 #2120 Del Skrevet 6. februar 2005 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg