Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så var man kommet hjem fra en kjempeslitsom uke i Budapest. Nesten litt tragisk at jeg ikke har fått tid til å se noe serlig, men jeg har i hvertfall løpt en del i trappene på nasjonalbiblioteket der... Konferansen ble vellykket, til tross for en del kaos i kulissene.

Nå tror jeg at jeg skal ta meg et varmt bad og slappe av. Er helt utslitt - så utslitt at jeg konstant er på gråten. Og jeg er hjemme alene og får ikke tak i kjæresten (han har glemt mobilen hjemme og er ute med en eller annen eller fler)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops: Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) :-) Stolt storesøster vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tar meg friheten til å reklamere litt personlig i dagbøker rundt omkring, jeg... :oops:  Blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!!   Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout!  :-)  :-)  :-) Stolt storesøster vet du!

Ah, rock! Dette var jo lovende. Er så lei all popklissen som spilles. Jeg skal gi min stemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du kommet deg litt etter turen? Det er vel et kjent fenomen at man holder det gående og så faller helt sammen når man endelig kan slappe litt av (hmmm... selvopplevd? Trolig!)

Litteraturblogg var en god ide! :-)

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt men fin ettermiddag og kveld sammen med Lythande og Kaltyr. Er fortsatt veldig sliten, men det blir litt bedre etterhvert.

Sambo og jeg skal til mamma i morgen. Det blir koselig, lenge siden sist jeg var på Gjøvik.

Har jobbet en del med bloggen min. Fikset en del ting og tang. Det er utrolig hva som kan regnes relevant når det gjelder litteratur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det hadde jeg. ;)

Nå skal det stekes rundstykker! Og så drar vi rett etter frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, vennen!

Håper du har hatt en fin helg. Selv har jeg hatt det ganske så fint. Skal ha fremføring i historien i morgen. Kan bli spennende.

Blir det fastelavensboller da? Her blir det det, for fulle mugger. :D OG om søndagsengel leser dette. Jeg har stemt jeg også. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG om søndagsengel leser dette. Jeg har stemt jeg også. ;)

:ler: Jeg leser dette vet du! Så fint at du også har stemt! Nesten litt flaut det her! Men det virker tydeligvis, for det er mange som har stemt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart mange har stemt! :D

Dessuten er det som lunacia påpekte, forfriskende med noe annet enn pop. Og kul musikk, fortjener å vinne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...