Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Har trent i kveld. Det var veldig deilig. Har store planer om å trene i morgen også, men det må bli før jeg skal møte ragsan. Må huske bildene fra da vi var i York i 1995...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ordentlig irriterende! Nesa har tettet seg, kroppen spiller ikke på lag. JEG HAR IKKE TID TIL Å BLI SYK NÅ! :frustrert:

Har heldigvis undervisningsfri i dag. Hadde planer om å trene i dag også, men tror kanskje jeg må droppe det. :( Skal møte ragsan siden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikkje bli sjuk! Men eg har òg vore sånn forkjøla ei tid no - først veldig sår hals, så veldig tett, men har ikkje vorte 'ordentleg sjuk'... (Sist immunsystemet mitt slapp ein influensa gjennom var i 1996, så det er nokså solid då... :ler:) God betring i alle fall - kjedelegå gå rundt og hangle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Jeg føler at jeg alltid er sjuk. Har vært forkjøla av og på nesten konstant siden august! Forferdelig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom du er syk, ser du uforskammet godt ut!

Takk for hyppige besøk og oppfølging av dagboken min, samt hyggelig samvær på Roma. Jeg er klar for neste runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..

Om det er noen trøst, har jeg det helt likt stort sett hele tiden.

God bedring :klem:

Alvetreff hadde vært bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter!

I dag er jeg mer sørpeforkjøla en i går, så jeg holder senga. Må en tur til Stovner i ettermiddag, siden jeg har et par ærender som må i boks før jeg drar til Budapest. Skal bl. a. levere skattekortet mitt på jobben.

I går var jeg på café med ragsan. Det var kjempekoselig å se henne, og vi ble sittende og skravle i fire timer! Og hadde det ikke for at det begynte å bli sent og sånn, kunne vi sikkert ha sittet i noen timer til!

Nå skal jeg spise frokost, og så skal jeg se om jeg kanskje kan lese litt skjønnlitterært pensum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, blir veldig glad for å chatte med folk. :) MSN-adressen min finner dere i profilen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha! :klem:

Jeg har startet en ny "blogg" dag. Hadde egentlig startet med den en gang i fjor, men fant liksom aldri på noe å skrive om temaet, så jeg fant ut at jeg heller ville ha en litteraturblogg! Så i dag slettet jeg gamle innlegg, forandret litt på beskrivelse o. l., og så skrev jeg mitt første innlegg. Håper å kunne følge opp denne gangen. :)

Her er den:

http://avenannenverden.lunacia.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hei!

Nå har jeg fått oppdatert meg på deg i alle fall bittelitt, og sett at du har vært litt småsyk og fått ny status og greier, så jeg må vel bare gratulere som leieboer...

Og ønske god bedring! Det er ikke noe særlig å gå rundt og hangle på den måten, det er skikkelig typisk.

Skal skrive en kommentar til i morgen, så jeg får vel bare ta fatt, tenker jeg.

Håper du får en fin kveld!

Klemmer fra Pepita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...