Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en fin lørdag, ja. :) Jobbet kl 09-14, og sjefen hadde kjøpt skoleboller til oss til lunsj. :) Det er egentlig ganske koselig å jobbe lørdager, selv om det har en tendens til å bli hektisk på slutten av dagen, siden "alle" kommer rett før vi stenger.

Nieninqui og jeg var på kino og så Finding Neverland, en helt fantastisk bra film! Etterpå dro vi på "Goth Meetup". Da jeg skulle hjem mistet jeg akkurat banen (visste ikke når den gikk), så jeg måtte vente en halvtime på neste. Heldigvis hadde jeg bok. :)

I dag skal jeg sy skjerf til BOBCATSSS. Betraktelig billigere enn å kjøpe slips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og nåler skjerfene jeg syr... Det blir bare 6 stykker. Hadde det for meg at vi kjøpte 1 1/2 meter, men vi har visst bare kjøpt én meter, så det blir bare 6 skjerf. Håper det holder. Får høre med A i morgen...

Skal se om jeg finner fler knappenåler også.

Åh ja, og så ser jeg på From Hell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt lite tid til KG de siste månedene, men nå er jeg her inne litt og da tenkte jeg at jeg skulle innom dagboken din og hilse på deg :-) :vinke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lite tid til KG de siste månedene' date=' men nå er jeg her inne litt og da tenkte jeg at jeg skulle innom dagboken din og hilse på deg :-) :vinke::klem:[/quote']

Hei! :) Hvem er du, da? :) *hilse pent på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal krype under dyna mi... Orker ikke trene i dag, kanskje jeg gjør sit ups mens jeg ser TV senere i kveld eller noe. Og så har jeg planer om å trene før skolen i morgen. Har en bok jeg må få lest til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det der med å lese under dyna var en god idé, jeg. Sovna gjorde jeg, og sov til sånn ca nå.

Og nå må jeg finne på noe å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sov også litt da jeg kom hjem og det gjorde underverker med hodepinen min, det er bare det at det kjennes ut som om den er på vei tilbake nå. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oi, det var lenge :)

(10 år + 4 mnd altså)

Jeg synes bare ordet forelskelse er skummelt! Men jeg har nok falt for damen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oi, det var lenge :)

(10 år + 4 mnd altså)

Jeg synes bare ordet forelskelse er skummelt! Men jeg har nok falt for damen ja ;)

Synes ikke det er så lenge, jeg. :)

Synes ordet forelskelse er fint, jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...