Gå til innhold

lunacias hule

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bel Canto-konserten i går var fantastisk! De spilte masse gamle låter... *ekstase*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hadde man jammen meg fått til å trene på en søndag også. :) Ikke store greiene, 50 minutter på Elixia med kondisjon og styrke.

Nå skal jeg gjøre meg klar til å spise sjokoladesaus med sjokoladesausjentene. :sjarmor:

Skrevet

Flink du er med trening Lunacia! :klappe:

Synd jeg ikke kan si det samme for tiden... Har kost meg med sjokoladeis i dag jeg... :sjarmor:

Skrevet

Tusen takk for alle de fine oppmuntringene i dagboka mi! Du er kjempeflink, og vi kan være stolte av hverandre.

Skrevet

Du er utrolig flink som trener på en søndag også. Beklager at vi bare forsvant i går, men Berilac hadde vondt i ryggen og jeg klarte nesten ikke å gå på venstre benet.

Skrevet

Jeg er innmari mett... Men sjokoladesaus var godt! :sikle:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kan ikke være noe godt med bare sjokoladesaus vel?

Skrevet
Tusen takk for alle de fine oppmuntringene i dagboka mi! Du er kjempeflink' date=' og vi kan være stolte av hverandre.[/quote']

Det kan vi! Og det er motiverende å få og gi oppmuntringer, synes jeg! :) Vå får stå på! :)

Skrevet
Du er utrolig flink som trener på en søndag også. Beklager at vi bare forsvant i går' date=' men Berilac hadde vondt i ryggen og jeg klarte nesten ikke å gå på venstre benet.[/quote']

Skjønner det. Så jo meldingen du sendte til H. :klem:

Skrevet
Kan ikke være noe godt med bare sjokoladesaus vel?

:ler: Vi hadde is til, altså. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

:ler: Vi hadde is til, altså. :)

Høres straks litt bedre ut. :)

Skrevet

Au, au, magen min samarbeider ikke i dag. :grine:

Skrevet
Au, au, magen min samarbeider ikke i dag.  :grine:

:trøste:

Skrevet
Au, au, magen min samarbeider ikke i dag.  :grine:

Ikkje min heller... :kose:

Skrevet

Er mye bedre, men ikke helt 100%. Min kjære har sagt han skal kjøpe cola til meg. :D

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...