Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #2001 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #2002 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei på deg, GreenSky! ~*~ Bra start på dagen er i gården. Startet faktisk med en aldri så liten joggetur. Skal si jeg er stolt av meg selv! Etter joggeturen ble det frokost og dusj, og matpakka ligger i sekken, så nå skal jeg snart tøffe nedover til byen, siden jeg har planer om å komme meg i banken og få satt inn studielånet mitt før jeg drar på skolen. Skal ha organisering av folkebibliotek i dag. Etter det skal Lythande og jeg en tur på La Lina og se om vi kan finne oss nye sports-BHer. Min gamle er rimelig slitt, så en ny hadde gjort seg. Skulle gjerne hatt nye treningsbukser og nye joggesko også. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. januar 2005 #2003 Del Skrevet 11. januar 2005 Du var jo heldig å fikk joggesko til en billig penge du da. *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #2004 Del Skrevet 11. januar 2005 Har vært på shopping med Lythande i dag. Først var vi på La Lina hvor jeg fikk kjøpt meg ny sports-BH og en hverdags-BH. Deretter bar det til byen, hvor jeg fant helt sorte joggesko som var satt ned med 800,- kroner. Eucalyptusolje ble det også innkjøpt. Og hårkur. Men treningsbukser fant jeg ikke, var sikkert innom hundre butikker. Enten var de stygge, ellers så var de dyre, eller så passet de ikke. Jeg er ikke langbeint og tynn! Arg! Får lappe sammen de gamle og håpe de funker en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Var på skolen tidlig for å ha nettdesign. Dama vi har som lærer virker veldig oppegående, så jeg tror dette blir moro. Etter skolen tasset jeg til byen, hvor jeg først var på Norli og hentet en bok jeg hadde bestilt. Så kikke jeg på Outland og kjøpte bok nr. 2 i en serie jeg leser. Må koselese litt innimellom også. Takler ikke noe annet, jeg... :oops: Så møtte jeg Lythande, og vi tasset oss videre. Var innom masse butikker. Jeg var fortsatt på jakt etter treningsbukser og Lythande ville ha en genser. Jeg fant til slutt ei bukse jeg likte og kunne bruke, til bare 99,-! Så jeg kom meg godt under budsjett på nytt treningstøy. Det er deilig. Lythande fant ingen genser, men vi får håpe en dukker opp til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. januar 2005 #2006 Del Skrevet 12. januar 2005 Alltid gøy å finne billige klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #2007 Del Skrevet 12. januar 2005 Ja, og sko jeg liker og som passer til en billig penge er fantastisk bra! Gleder meg skikkelig til å trene i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 12. januar 2005 #2008 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er noen som er heldige med klær og sko *misunnelig* Skulle ønske det var meg som var så heldig, men, men jeg kan da lete litt til jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 13. januar 2005 #2009 Del Skrevet 13. januar 2005 Tittei Håper dagen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. januar 2005 #2010 Del Skrevet 13. januar 2005 Så kos du og Lythande har det sammen! :D Burde begynne å trene jeg også, men det er uaktuelt før jeg får penger. Dessuten skal mannen begynne på lappen, noe som koster rundt 20.000! :o Treningstøy må jeg også ha. Har ikke ei eneste fin treningsbukse. Har bare en slitt med maling på. :oops: Joggesko har jeg. Blå fine Nike sko. Må bare impregnere de. Bor jo i Bergen må vite. Dere får kose dere sammen på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. januar 2005 #2011 Del Skrevet 13. januar 2005 Treningstøy må man ha ja - greit å ikke trene naken, tror nok det hadde blitt forstyrrende for både deg og de andre på treningssenteret. Lappen er dyr, driver å funderer på å ta den selv, men tror nok ikke det blir før jeg har fått meg jobb etter at jeg er ferdig på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 14. januar 2005 #2012 Del Skrevet 14. januar 2005 Ha en riktig god helg! Skremmende kort tid igjen til vi drar til Budapest for BOBCATSSS. Har vært i Budapest en gang, flott by! Min søster studerte der et semester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #2013 Del Skrevet 14. januar 2005 Så hadde man kommet hjem etter nok ei treningsøkt. Men det er deilig. Og forholdsvis rolig på treningsstudioet på en fredag kveld. Nå skal jeg lage meg dip og sette meg i sofaen og være skikkelig "coach potatoe" med potetgull og dip. Saeria: Ja, kjekt med nytt treningstøy. The Bride: Jeg var i Budapest for nesten ti år siden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #2014 Del Skrevet 14. januar 2005 God helg, Lunacia Har du begynt på treningsstudio? (I'm shocked!) :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. januar 2005 #2015 Del Skrevet 14. januar 2005 Har du trent i dag også?????? Flink du er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #2016 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, jeg trente i går også. Det var kjempedeilig. Og så sov jeg skikkelig godt i natt! Så i dag føler jeg meg skikkelig uthvilt! Lilith: Hva er så sjokkerende med det? Har da trent i treningsstudio før, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 16. januar 2005 #2017 Del Skrevet 16. januar 2005 Godt at du har det fint, lunacia - trening gjer verkeleg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. januar 2005 #2018 Del Skrevet 16. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. januar 2005 #2019 Del Skrevet 16. januar 2005 Alvisk stil er pent, ja :-) God morgen Lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #2020 Del Skrevet 16. januar 2005 Har vore inne og kikka i bryllupsdagboka di eg no, men av ein eller annan grunn skreiv eg ingenting der... I alle fall - masse flotte kjolar! Personleg likar eg den alviske stilen langt betre enn den gotiske, men det kom vel ikkje som noko bombe... Godt at di har det fint, lunacia - trening gjer verkeleg godt! Jeg vil helst at bryllupssnakk foregår i bryllupsdagboka. Denne dagboka er ikke stedet for slikt. :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg