Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldedighetsforestillingen Hauken-i-Redet går av staben lørdag 14. januar 2006.

Pengene fra forestillingen går uavkortet til et husbyggingsprosjekt. Det er en mor med 5 barn som har mistet huset sitt og alt de eide da det raste sammen. Hun er aleneforsørgende med barna, og to av dem er syke med hiv og tuberkulose. De har ikke sosialkontor der eller medisinsk hjelp. Den som fysisk organiserer er en barndomsvenn av Jenny Staurset, som organiserer det hele, Pål Vengsholt fra Harestua. Han jobber til daglig på et gatebarnsenter i Mosambik støttet av en organisasjon i Norge. Så dette er noe han gjør helt privat, med økonomisk støtte fra andre enn oss også. Som han sier, vi kan ikke hjelpe alle, men noen skal i hvert fall få seg et sted å bo.

Tid: lørdag 14. januar kl 20 (dørene åpner 19.30)

Sted: Dansestudioet i Bentsebrugt. 13b på Torshov, kun et stenkast fra kulturslottet Soria Moria.

Pris: 50,- kroner (men gi gjerne mer)

Dette er en av de få mulighetene til å se meg danse, siden jeg gjør det veldig lite for tiden... Dessuten, dere vil støtte en god sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du er pen lunacia! Morsomt å se de man prater med, selv om jeg ikke er så modig som deg og legger ut bilder. Og, om ikke kelteren kommer til deg, så kan kanskje du komme til ham? *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme ang. kelteren jeg og. Jeg vet jo hvor glad du er i Skottland. Dessuten ville det vært en glimrende unnskyldning for å reise dit selv. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er pen lunacia! Morsomt å se de man prater med, selv om jeg ikke er så modig som deg og legger ut bilder. Og, om ikke kelteren kommer til deg, så kan kanskje du komme til ham? *klem*

Komme til ham... Nåvel. Jeg SKAL flytte til Storbritannia, men jeg vet ikke når det er realistisk å få det til. De krever jobberfaring, og det er noe jeg har veldig lite av, så det er ikke sikkert jeg får til det på lenge enda. Hvis det ikke skjer ett eller annet fantastisk som gjør at jeg får råd til å flytte over. (Må ha en jobb som dekker studielånet).

Tenkte det samme ang. kelteren jeg og. Jeg vet jo hvor glad du er i Skottland. Dessuten ville det vært en glimrende unnskyldning for å reise dit selv. :rodme:

Søta. ;) Ikke sikkert det blir Skottland på meg, da. Kan jo like gjerne bli England (eller Wales).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar verkeleg nokon frå KG (med kamera) går for å sjå lunacia danse! :) Det kunne eg tenkt meg!

Så eg håpar på bilete! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]Dessuten ville det vært en glimrende unnskyldning for å reise dit selv. :rodme:

Men Saeria, du har jo en god unnskyldning allerede! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: Hadde du turd å møte meg da? Ække fali asså. :sjenert:

Selvsagt. Jeg er veldig modig, skjoenner du. :tunge1: Dessuten tror jeg ikke at du er noe farlig, tvert i mot virker du veldig hyggelig! :ler:

Men naa skal jeg ikke ta over Lunacias dagbok....

kryper ut herfra

Endret av Popelka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...