Bokalven Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3881 Del Skrevet 2. januar 2006 Her og her er et par andre bilder Chickxsy tok av meg i London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #3882 Del Skrevet 2. januar 2006 Likte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. januar 2006 #3883 Del Skrevet 2. januar 2006 Så søt du er! Og kjempekoseleg å snakka med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. januar 2006 #3884 Del Skrevet 2. januar 2006 Du er så søt *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3885 Del Skrevet 3. januar 2006 Takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3886 Del Skrevet 3. januar 2006 Veldedighetsforestillingen Hauken-i-Redet går av staben lørdag 14. januar 2006. Pengene fra forestillingen går uavkortet til et husbyggingsprosjekt. Det er en mor med 5 barn som har mistet huset sitt og alt de eide da det raste sammen. Hun er aleneforsørgende med barna, og to av dem er syke med hiv og tuberkulose. De har ikke sosialkontor der eller medisinsk hjelp. Den som fysisk organiserer er en barndomsvenn av Jenny Staurset, som organiserer det hele, Pål Vengsholt fra Harestua. Han jobber til daglig på et gatebarnsenter i Mosambik støttet av en organisasjon i Norge. Så dette er noe han gjør helt privat, med økonomisk støtte fra andre enn oss også. Som han sier, vi kan ikke hjelpe alle, men noen skal i hvert fall få seg et sted å bo. Tid: lørdag 14. januar kl 20 (dørene åpner 19.30) Sted: Dansestudioet i Bentsebrugt. 13b på Torshov, kun et stenkast fra kulturslottet Soria Moria. Pris: 50,- kroner (men gi gjerne mer) Dette er en av de få mulighetene til å se meg danse, siden jeg gjør det veldig lite for tiden... Dessuten, dere vil støtte en god sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 3. januar 2006 #3887 Del Skrevet 3. januar 2006 søt du er, lunacia *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3888 Del Skrevet 3. januar 2006 søt du er, lunacia *klem* ← *klemme tilbake* Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. januar 2006 #3889 Del Skrevet 3. januar 2006 For et flott tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. januar 2006 #3890 Del Skrevet 3. januar 2006 Ja, du er pen lunacia! Morsomt å se de man prater med, selv om jeg ikke er så modig som deg og legger ut bilder. Og, om ikke kelteren kommer til deg, så kan kanskje du komme til ham? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. januar 2006 #3891 Del Skrevet 3. januar 2006 Tenkte det samme ang. kelteren jeg og. Jeg vet jo hvor glad du er i Skottland. Dessuten ville det vært en glimrende unnskyldning for å reise dit selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3892 Del Skrevet 3. januar 2006 Ja, du er pen lunacia! Morsomt å se de man prater med, selv om jeg ikke er så modig som deg og legger ut bilder. Og, om ikke kelteren kommer til deg, så kan kanskje du komme til ham? *klem* ← Komme til ham... Nåvel. Jeg SKAL flytte til Storbritannia, men jeg vet ikke når det er realistisk å få det til. De krever jobberfaring, og det er noe jeg har veldig lite av, så det er ikke sikkert jeg får til det på lenge enda. Hvis det ikke skjer ett eller annet fantastisk som gjør at jeg får råd til å flytte over. (Må ha en jobb som dekker studielånet). Tenkte det samme ang. kelteren jeg og. Jeg vet jo hvor glad du er i Skottland. Dessuten ville det vært en glimrende unnskyldning for å reise dit selv. ← Søta. Ikke sikkert det blir Skottland på meg, da. Kan jo like gjerne bli England (eller Wales). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. januar 2006 #3893 Del Skrevet 3. januar 2006 Uansett god unnskyldning for å komme seg utenlands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. januar 2006 #3894 Del Skrevet 3. januar 2006 Håpar verkeleg nokon frå KG (med kamera) går for å sjå lunacia danse! Det kunne eg tenkt meg! Så eg håpar på bilete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 #3895 Del Skrevet 4. januar 2006 ]Dessuten ville det vært en glimrende unnskyldning for å reise dit selv. Men Saeria, du har jo en god unnskyldning allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. januar 2006 #3896 Del Skrevet 4. januar 2006 Men Saeria, du har jo en god unnskyldning allerede! ← Hadde du turd å møte meg da? Ække fali asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 #3897 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hadde du turd å møte meg da? Ække fali asså. ← Selvsagt. Jeg er veldig modig, skjoenner du. Dessuten tror jeg ikke at du er noe farlig, tvert i mot virker du veldig hyggelig! Men naa skal jeg ikke ta over Lunacias dagbok.... kryper ut herfra Endret 4. januar 2006 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #3898 Del Skrevet 4. januar 2006 Og lunacia skrives fortsatt med liten "l". ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 #3899 Del Skrevet 4. januar 2006 Det har jeg aldri lagt merke til av en eller annen grunn! Hva er grunnen til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. januar 2006 #3900 Del Skrevet 4. januar 2006 Koss gjekk dansinga venen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg