Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig kjekt å kunne bestille ting online. Så da er det bare å håpe at ting kommer frem i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Fikk invilget ønske om boktopp, så nå er det bestilt. Forhåpentlig kommer den før jul, så da kan jeg få satt ut fine, nye bøker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh. Her har jeg planer om å legge meg tidlig, og så blir jeg sittende og skravle med eksen i timesvis. Det var ikke helt planen. Og så fikk jeg skravlet med Kelteren også. Skravle er fint! :D Jeg er rimelig trøtt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Her har jeg planer om å legge meg tidlig, og så blir jeg sittende og skravle med eksen i timesvis. Det var ikke helt planen. Og så fikk jeg skravlet med Kelteren også. Skravle er fint! :D Jeg er rimelig trøtt nå...

Hehe, den der kjenner jeg igjen. Det er så koselig å skravle og så går tida så fryktelig fort. Og så blir man så trøtt.

Fredags *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart med det. Dessuten synes jeg at jeg er heldig som har en eks jeg fint kan snakke med om ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveliste

Mamma - under produksjon

Pappa - bestilt

Min bror - i boks

Bestefar - ?

Lythande - i boks

Kaltyr - i boks

J & M - delvis i boks

Chickxsy - bestilt

Instance - blitt enige om noe lite og symbolsk

Pappas venninne - bestilt

Eksen - i boks

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok fint å ha et godt forhold til eksen, men dere har jo også en lang historie sammen, man kan vel ikke bare bryte tvert over noe slikt. Jeg har ikke kontakt med mine ekser i det hele tatt, men nå varte ingen av de forholdene spesielt lenge da, føler ikke noe savn etter kontakt akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok fint å ha et godt forhold til eksen, men dere har jo også en lang historie sammen, man kan vel ikke bare bryte tvert over noe slikt. Jeg har ikke kontakt med mine ekser i det hele tatt, men nå varte ingen av de forholdene spesielt lenge da, føler ikke noe savn etter kontakt akkurat.

Jeg tror det kommer ann på hvordan bruddet var også. For oss var det verken stygt eller opprørende. Det var noe vi ble enige om. Vi gikk ikke fra hverandre som uvenner, men sa allerede da at vi ville fortsette å være venner.

Jeg vil alltid være glad i ham, og han vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt (første store kjærlighet og alt det der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det kommer ann på hvordan bruddet var også.

Det tror jeg også. Og så var det litt sånn at jeg og mine to ekser egentlig ikke hadde noe særlig til felles utenom det at vi var kjærester, og da er det jo ikke noe som holder oss sammen når vi ikke er kjærester lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dessuten tror jeg vi vinner på at ingen av oss finnes sjalu.

Det tror jeg absolutt. Det er så slitsomt med sjalu mennesker. Den forrige kjæresten min var utrolig sjalu. Vi bodde ikke i samme by, og jeg husker tydelig spesielt en kveld hvor vi nettopp hadde snakket sammen på telefon og jeg måtte gå for jeg skulle til en (mannlig) venn og se en film. Han snakket så varmt om hvor godt det var at vi kunne stole på hverandre, og jeg var enig. Men tror du ikke jeg fikk ørten SMS i løpet av kvelden om hva vi gjorde, og igjen dette med at det var så flott at vi kunne stole på hverandre (noe han tydeligvis ikke gjorde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også. Og så var det litt sånn at jeg og mine to ekser egentlig ikke hadde noe særlig til felles utenom det at vi var kjærester, og da er det jo ikke noe som holder oss sammen når vi ikke er kjærester lenger.

Min eks og jeg er veldig ulike på mange måter, og har kanskje ikke veldig mange felles interesser... Vi snakker ikke kjempemasse sammen hele tiden, men innimellom kan det bli noen lengre samtaler. Det er godt å kunne støtte opp om hverandre og sånn.

Det tror jeg absolutt. Det er så slitsomt med sjalu mennesker.

Ja, det vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Hei. Det var koselig å prate med deg igår :)

Jeg er visst omringet av deg for tiden, jeg. Hehe ;)

Kanskje vi sees til uka :P

Ja, du fikk jo høre litt om min x igår. Så jeg skal ikke ta det igjen her. Du er heldig som kan prate med din.

Håper du får en fin helg! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Fikk invilget ønske om boktopp, så nå er det bestilt. Forhåpentlig kommer den før jul, så da kan jeg få satt ut fine, nye bøker. :D

Nye bøker er digg. Jeg har akkurat pakka ut denne bokpakka. Tror jeg har nok å lese på i jula da :ler:

God *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...