Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Det var da ikke fire, men fem! Bare halvparten! ;) Og 4. utgår, for jeg får definitivt ikke et fritidsproblem... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper uansett du blir! :) Det med telefonskrekk skjønner jeg. Jeg ringer aldri noen, kun min mor. Er ikke akkurat redd, men liker ikke telefonen så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt for tiden. Føler meg liksom "glemt" av flere venner... Noen er flinke og sender meg sms eller ringer, men de fleste hører jeg knapt nok fra. Jeg vet at jeg sikkert kunne ha vært flinkere selv, men sliter med å ringe (telefonskrekk) og er litt lei av å alltid være den som skal sende sms først...

Akkurat den der kjenner jeg godt igjen, det har vi jo vært innom før. Den kommer med ujevne mellomrom og det tror jeg du bare må bestemme deg for å gjøre noe med.

Du har vært gjennom ganske store endringer i livet ditt i det siste og du har nå muligheten til å endre kurs, velge å gjøre ting på en annen måte. Om det nå er flytting utenlands og ny jobb eller å innrette tilværelsen på nytt. Kanskje noen av dine gamle venner ikke "fungerer" for deg lenger, kanskje er det andre som kan bidra mer.

Jeg har valgt å fokusere mest på de vennskap som jeg føler er mest givende. Og så har jeg litt løsere forhold og forventninger til de andre. For om man ikke forventer så mye blir man heller ikke skuffa. Realist jeg? Joda, er nok det. ;)

Og så vil jeg helst at du blir her på KG da............... *klem*

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag sov jeg til klokka 12. Før det hadde jeg rukket å ringe jobben og meldt i fra om at jeg var syk. Har fri i morgen, så da skal jeg møte StarseekR for å gå tur i Frognerparken, det blir nok koselig. Så fremt jeg er frisk, da, men jeg satser på det.

Ellers er jeg ganske avslappet. Prøver å ikke tenke for mye på de kompliserte tingene.

Og, jeg har sendt søknad på jobb i Storbritannia! Så nå håper jeg på invitasjon til intervju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det nå er flytting utenlands og ny jobb eller å innrette tilværelsen på nytt.

Kommer garantert til å flytte til Storbritannia, må bare få meg en jobb først. Dette er noe jeg har drømt om lenge (bare spør Lythande), og hvis jeg ikke gjør det kommer jeg til å angre resten av livet.

Gode grunner til å flytte over:

- Komme seg unna norsk vinter

- Flytte nærmere min kjære venn ("Kelteren")

- Bo i et land jeg er glad i

- Få mer innsikt og forståelse (generelt)

- Bli bedre kjent med et annet system

Om jeg blir boende for en periode eller kanskje for resten av livet vites ikke. Det får tiden vise. Men å ha sendt den første jobbsøknaden er i hvert fall et steg på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Vigelandsparken i dag. Der er det fint. Jeg gleder meg til sommeren, når man kan finne en plenflekk og slappe av der.

Jeg vil ha sommer og varme NÅÅÅÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har søkt bibliotekarjobb... Tenkte ikke over at folk kanskje ikke visste at jeg er bibliotekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...