Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hjelp! Vurderer du virkelig å forsvinne fra KG? Det er i så fall usedvanlig synd for oss andre.

Hvordan skal jeg klare å finne 10 gode grunner????

Det er vanskelig å finne 10 gode som passer for DEG. Og så har du jo denne andre dagboka.

Tillater meg å gi deg én god grunn: Du gleder og underholder mange ved å være her!

(Men du skal jo ikke være her på grunn av oss andre).

Må teeeeenke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt for tiden. Føler meg liksom "glemt" av flere venner... Noen er flinke og sender meg sms eller ringer, men de fleste hører jeg knapt nok fra. Jeg vet at jeg sikkert kunne ha vært flinkere selv, men sliter med å ringe (telefonskrekk) og er litt lei av å alltid være den som skal sende sms først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neineinei, lunacia, det friske pustet vårt - du må ikkje forlata oss!

Eg er jo blitt så glad i deg, til tross for at eg ikkje kjenner deg så godt. Hadde blitt merkeleg og trist om du har forsvunne! *klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen for tiden - har liten tid til noen i det hele tatt. Hele denne uken har jeg stort sett sittet og skrevet på den skriftlige eksamen. Og nå går jeg inn i tre uker med praktisk eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*trøsteklemmepå*

Har vennene dine eksamener for tida eller noe?

Særdeles få av dem er fortsatt studenter... Så, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt for tiden. Føler meg liksom "glemt" av flere venner... Noen er flinke og sender meg sms eller ringer, men de fleste hører jeg knapt nok fra. Jeg vet at jeg sikkert kunne ha vært flinkere selv, men sliter med å ringe (telefonskrekk) og er litt lei av å alltid være den som skal sende sms først...

Uff, kjenner igjen den foelelsen....selv om jeg ikke er saa flink selv til aa ringe. Liker ikke saa godt aa ringe jeg heller....mye koseligere aa treffes ansikt til ansikt! Eller maile/sms....

10 gode grunner til aa bli paa kg:

1. du sier det alltid som det er

2. du er en koselig jente!

3. jeg vil fortsette aa lese dagboken din!

4. du vil faa et stort fritidsproblem (eller kanskje ikke....)

6. mange vil savne deg her hvis du forsvinner (inkludert meg)

holder det med 6? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...