Bokalven Skrevet 18. november 2005 Forfatter #3601 Del Skrevet 18. november 2005 Har endelig klart å få tak i vintersko som jeg liker. Bilde her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. november 2005 #3602 Del Skrevet 18. november 2005 Stilige! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2005 #3603 Del Skrevet 18. november 2005 De var kjempestilige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 19. november 2005 #3604 Del Skrevet 19. november 2005 Usedvanlig stilige sko, som samtidig sikkert også er FORNUFTIGE! Nå er vi på samme dagbokside, det er jeg som er lerkefuglen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. november 2005 #3605 Del Skrevet 19. november 2005 Så fine dei var då! Kor fant du dei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. november 2005 #3606 Del Skrevet 20. november 2005 Heisann! Koss vart mitt nye dynamiske meg her hos deg? Såg pusekatten min rar ut? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. november 2005 #3607 Del Skrevet 20. november 2005 *søndagsklemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. november 2005 #3608 Del Skrevet 20. november 2005 Hei du! Lenge siden jeg var her, tydeligvis.. Er du singel nå? Har ikke fått med meg det jeg. Får lese og oppdatere meg! Skottland? Tenker du på å flytte tilbake? Kommer du på julebord? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2005 Forfatter #3609 Del Skrevet 20. november 2005 Stilige! :-D ← De var kjempestilige ← Takk! De er veldig meg! Usedvanlig stilige sko, som samtidig sikkert også er FORNUFTIGE! Nå er vi på samme dagbokside, det er jeg som er lerkefuglen. ← Jeg lurte veldig på om du helt hadde forsvunnet! Godt å se deg med ny dagbok! Og, ja, de er faktisk behagelige å gå med! Jeg som egentlig ikke går med høye heler... Så fine dei var då! Kor fant du dei? ← I en skobutikk i Sandvika. Dro til Sandvika på impuls etter jobb på fredag. Heisann! Koss vart mitt nye dynamiske meg her hos deg? Såg pusekatten min rar ut? *klem* ← Ser mest bare ut som en pusekatt... *søndagsklemmepå* ← *klemmepå tilbake* Hei du! Lenge siden jeg var her, tydeligvis.. Er du singel nå? Har ikke fått med meg det jeg. Får lese og oppdatere meg! Skottland? Tenker du på å flytte tilbake? Kommer du på julebord? Håper det! ← Oi, virkelig lenge siden du er oppdatert. Jo, jeg har vært singel siden i sommer, jeg. Og jeg har planer om å flytte til Storbritannia. (Takk for link, Saeria!) Driver og ser etter jobb der borte. Helst Skottland, men Nord-England funker absolutt det også. Og jeg skal gjøre alt jeg kan for å komme på julebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2005 Forfatter #3610 Del Skrevet 20. november 2005 I natt hadde jeg en lang samtale med eksen. Utrolig deilig. Vi fikk fortalt hverandre ting, og jeg føler meg vel ca 10 kg lettere nå. Han er en flott fyr, eksen min. Jeg er jo glad i ham, men som venn. Og jeg er så glad for at han har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. november 2005 #3611 Del Skrevet 20. november 2005 Fine sko. Høres gøy ut å dra tilbake til Skotland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2005 #3612 Del Skrevet 20. november 2005 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2005 Forfatter #3613 Del Skrevet 20. november 2005 Ja, jeg er veldig glad på hans vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2005 #3614 Del Skrevet 20. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. november 2005 #3615 Del Skrevet 20. november 2005 Så deilig å få snakket ut *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. november 2005 #3616 Del Skrevet 20. november 2005 Så godt å få snakka ut. (bra at du ser at det er ein katt i alle fall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. november 2005 #3617 Del Skrevet 21. november 2005 Sånn, nå har jeg også sett på skoene dine! Og de var fine, og veldig deg syns jeg Sees på julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2005 #3618 Del Skrevet 21. november 2005 *mandagsmorgenklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. november 2005 Forfatter #3619 Del Skrevet 21. november 2005 Så deilig å få snakket ut *klem* ← Vi snakket vel ikke akkurat ut, mer det at vi fikk fortalt hverandre om nyere ting, ting som har skjedd i livene våre i det siste. Vi har jo ikke vært uvenner eller hatt et stygt brudd eller noe. Det var bare deilig å få snakket med ham, fortelle ting og få vite at han har det bra. Spesielt det at han har fått seg ny kjæreste gjorde meg utrolig glad. *mandagsmorgenklem* ← *klemmetilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. november 2005 Forfatter #3620 Del Skrevet 21. november 2005 Det snødde i natt... Tror jeg fikk kjøpt meg vintersko i rett tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg