Gjest MrsL Skrevet 15. november 2005 #3581 Del Skrevet 15. november 2005 *klemme og blåse på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. november 2005 #3582 Del Skrevet 15. november 2005 *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. november 2005 Forfatter #3583 Del Skrevet 15. november 2005 Takk, Mrs L og Saeria! Det har vært en tung dag. Har ikke hatt det bra. Er glad jeg har en veldig god venn, selv om han er langt borte. Takk og lov for Internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. november 2005 #3584 Del Skrevet 15. november 2005 En god venn er god å ha, selv om han bor langt borte.*klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. november 2005 #3585 Del Skrevet 15. november 2005 *klemme på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. november 2005 Forfatter #3586 Del Skrevet 16. november 2005 En god venn er god å ha, selv om han bor langt borte.*klem* ← Ja, heldigvis får jeg snakket med ham online. Han har virkelig hjuplet meg gjennom mange tunge stunder. *klemme på* ← *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. november 2005 #3587 Del Skrevet 16. november 2005 Takk, Mrs L og Saeria! Det har vært en tung dag. Har ikke hatt det bra. Er glad jeg har en veldig god venn, selv om han er langt borte. Takk og lov for Internett. ← Bra at du har han da. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 16. november 2005 #3588 Del Skrevet 16. november 2005 Takk for hilsen i dagboka mi Gode venner er gode å ha, selv om de er langt unna... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. november 2005 Forfatter #3589 Del Skrevet 16. november 2005 Bra at du har han da. *klem* ← Ja, jeg er veldig glad for det. Han betyr mye for meg. Gode venner er gode å ha, selv om de er langt unna... *klem* ← Ja... Skulle bare ikke ønske min beste venn bodde så langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. november 2005 #3590 Del Skrevet 16. november 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2005 #3591 Del Skrevet 17. november 2005 Varm klem til deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. november 2005 Forfatter #3592 Del Skrevet 17. november 2005 Nok en gang ingen mail om at det lå ting i boka mi. Godt jeg er klar over problemet og sjekker jevnlig selv om det ikke dukker opp mail. KG gjør visst hva KG føler for, for det hjelper tydligvis ikke å be om å få sendt mail... *klem* ← Varm klem til deg.... ← *klemmer* til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. november 2005 #3593 Del Skrevet 17. november 2005 Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2005 Forfatter #3594 Del Skrevet 18. november 2005 Tja... Går opp og ned med meg. Har fått litt økonomiske bekymringer. Fant ut at jeg tjener mindre enn forventet. Har nå en fast inntekt på under 9k i måneden. Og det skal dekke alle utgifter. Vet at jeg klarer meg ut året, siden jeg har ekstrajobb så langt... Etter det? Tja. Fra januar av blir det å melde seg ut av Elixia og ingen dansekurs. Det har jeg bare ikke råd til. Og så blir det nok mindre turer ut. Regner med at det blir slitsomt, men man får heller intensivere jakten på jobb i Skottland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. november 2005 #3595 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Kjipern med trang økonomji. Been there, done that. Håper du finner noe i Skottland snart da. *klem* Regner med du vil jobbe i bøkenes verden deg også. Det er mange Library assistant jobber i Skottland på Jobcentreplus.gov.uk. :-D Endret 18. november 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2005 #3596 Del Skrevet 18. november 2005 Æsj, det er så jævlig å ha dårlig økonomi. Jeg håper du finner en ny jobb ett eller annet sted *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2005 Forfatter #3597 Del Skrevet 18. november 2005 Kjipern med trang økonomji. Been there, done that. Håper du finner noe i Skottland snart da. *klem* Regner med du vil jobbe i bøkenes verden deg også. Det er mange Library assistant jobber i Skottland på Jobcentreplus.gov.uk. :-D ← Ja, men jeg vil jo jobbe som bibliotekar! Det er det jeg er utdannet til. (Library assistant tilsvarer funksjonærene her, de har ikke bibliotekarutdannelse). (URLen virker forresten ikke). Æsj, det er så jævlig å ha dårlig økonomi. Jeg håper du finner en ny jobb ett eller annet sted *klem* ← Ja, det håper jeg også. men det må bli Skottland. Helt nord i England kan også funke, som Berwick eller deromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2005 #3598 Del Skrevet 18. november 2005 Skottland er så sagnomsust *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. november 2005 #3599 Del Skrevet 18. november 2005 http://www.jobcentreplus.gov.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. november 2005 #3600 Del Skrevet 18. november 2005 Lykke til i jakta på ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg