Gjest MrsL Skrevet 30. oktober 2005 #3501 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kos å snakke med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. oktober 2005 #3502 Del Skrevet 30. oktober 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. oktober 2005 #3503 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #3504 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er ingen ekspert jeg heller, men jeg har hatt masse rare drømmer de siste månedene som går litt på det samme. Er på et sted som egentlig er "normalt" å være, men ingenting er normalt, vanskelig å finne fram og komme seg bort, eller plutselig er jeg på et annet sted. Samtidig som det er mange kjente folk med. Tror det kan handle om endringer i en normalsituasjon som kan være vanskelig å finne ut av. Du har jo både flytta og starta en ny jobb i det siste. ← Høres ikke usannsynlig ut, selv om jeg tror det kan være andre ting enn ny jobb og sånn som spiller inn, uten at jeg kan/vil si noe mer om det her. Du driver ikke og leser "The Historian" av Elizabeth Kostova vel? Den foregår delvis på biblioteker rundt om i verden, blant annet i Ungarn og i boka er det en bibliotekar som ikke er helt god........ ← Det var ikke i Ungarn, det bare likna på nasjonalbiblioteket der (blar du deg bakover i dagboka vil du se at jeg var der i januar/februar). Og den boka har jeg ikke lest, så HYSJ HYSJ, for jeg har tenkt å lese den etterhvert. Og jeg vil vite minst mulig om ei bok før jeg leser den. God søndag. *klem* ← *klem* Kos å snakke med deg ← Deg også! *klem* ← *klem* Jeg har ny dagbok ← Næmmen... *løpe og lese* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. oktober 2005 #3505 Del Skrevet 31. oktober 2005 Heisann! Gratulerar med overstått, vennen! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. oktober 2005 #3506 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tror torsdag skal passe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. oktober 2005 #3507 Del Skrevet 31. oktober 2005 *klemme på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #3508 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tror torsdag skal passe bra! ← Flott! Jeg jobber til 15.30, det vil si at jeg er på Bekkestua litt før 16, vi kunne jo treffes der? Har sendt deg en PM. *klemme på* ← *klemmemassepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2005 #3509 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg kommer hjem fra jobb i seks-halvsyv tiden...lange arbeidsdager som vanlig. Vi kan jo treffes da? Har notert meg nummeret ditt saa jeg kan sende melding naar jeg naermer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. november 2005 Forfatter #3510 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, ikke noe problem. Jeg skulle gjerne ha bedt deg til meg, men her ser det helt forferdelig ut med alle esker og alt rot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2005 Forfatter #3511 Del Skrevet 2. november 2005 Se her har jeg anledning til å sove lenger, siden jeg har fri fra jobb i dag. Og så våkner jeg før klokken 8! *riste på hodet* Ikke la jeg meg tidlig heller. *mumle* Må komme meg på politistasjonene og fikse attest i dag. *sukk* Men jeg MÅ. For jeg burde egentlig ha levert for lengst. Jeg kjøpte meg ny skjerm i går. Flatskjerm! Noe annet enn den skjermen jeg har hatt. Det vil si, den var bra, men i det siste har den vært skikkelig dårlig. Så nå har jeg flunkende ny 19" flatskjerm. Utrolig digg! Hva ellers? Jo, jeg får besøk fra Skottland 24. - 27. november. Og det passer perfekt med Gotham Nights 26. november. Gleder meg, det skal bli gøy! Og, Bel Canto-konsert på fredag! Hurra! Ellers tror jeg ikke det er så mye nytt. Har det bra om dagen, og nå som hodet har roet seg igjen så er jeg ikke så sliten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. november 2005 #3512 Del Skrevet 2. november 2005 Grattis med ny skjerm. Flatskjerm gjør susen ja. Godt å se at du har det bra for tiden og. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #3513 Del Skrevet 2. november 2005 Og, Bel Canto-konsert på fredag! Hurra! ← Å, den skulle jeg gjerne vært på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. november 2005 #3514 Del Skrevet 2. november 2005 Godt at du har det bra, vennen! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2005 Forfatter #3515 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg føler meg så vannvittig trøtt. Ugh. Ting har ikke gått som de skulle i dag. Med andre ord, ikke min dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. november 2005 #3516 Del Skrevet 2. november 2005 Så kjedelig med slike dager. *oppmuntringsklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2005 #3517 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Se her har jeg anledning til å sove lenger, siden jeg har fri fra jobb i dag. Og så våkner jeg før klokken 8! *riste på hodet* Ikke la jeg meg tidlig heller. *mumle* Må komme meg på politistasjonene og fikse attest i dag. *sukk* Men jeg MÅ. For jeg burde egentlig ha levert for lengst. Jeg kjøpte meg ny skjerm i går. Flatskjerm! Noe annet enn den skjermen jeg har hatt. Det vil si, den var bra, men i det siste har den vært skikkelig dårlig. Så nå har jeg flunkende ny 19" flatskjerm. Utrolig digg! Hva ellers? Jo, jeg får besøk fra Skottland 24. - 27. november. Og det passer perfekt med Gotham Nights 26. november. Gleder meg, det skal bli gøy! Og, Bel Canto-konsert på fredag! Hurra! Ellers tror jeg ikke det er så mye nytt. Har det bra om dagen, og nå som hodet har roet seg igjen så er jeg ikke så sliten heller. ← Gratulerer med ny skjerm og kos deg med besøk Så bra at det er Gotham Nights samtidig da. Endret 3. november 2005 av MrsL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #3518 Del Skrevet 2. november 2005 Vil berre innom å sei hei til deg eg søta!!!! Takk for jamnlege dagbok-besøk! Du er så flink! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 2. november 2005 #3519 Del Skrevet 2. november 2005 *gilunaciaenlangoggodklem* Skumle gutten og jeg stikker innom deg på biblioteket på lørdag. Lover Sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2005 Forfatter #3520 Del Skrevet 3. november 2005 Vil berre innom å sei hei til deg eg søta!!!! Takk for jamnlege dagbok-besøk! Du er så flink! *klem* ← Så koselig! :D *klem* *gilunaciaenlangoggodklem* Skumle gutten og jeg stikker innom deg på biblioteket på lørdag. Lover Sees! ← Jippi! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg