Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Jammen, snø gjør meg deprimert. Og det er ikke noe gøy. Og det at det snødde på bursdagen min var derfor særdeles lite gøy. Man skal jo være glad på bursdagen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I natt hadde jeg et skikkelig sært mareritt. Jeg og venninnen min K var på et stort bibliotek med masse ganger. Det fantes et vesen der som ikke var menneske, men så ut som ett. Beveget seg på en annen måte, riktignok. Vi strevde fælt med å komme oss ut og vekk fra vesnet, som ble kalt "nasjonalbibliotekaren", klatret og løp og styrte. Var helt utslitt da jeg våknet i dag morges. Og jeg måtte opp tidlig og på jobb.

Må prøve å finne ut mer av den drømmen. Men drømmetydning er jeg ingen ekspert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nasjonalbibliotekaren? Har dere ett problem med Mo i Rana kanskje *ler*

*ler* Ikke så vidt jeg vet. Glemte å nevne at det liknet litt på nasjonalbiblioteket i Ungarn.

Kvifor ikkje???

Nei, fordi. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte å komme meg i seng kl 3, dvs. 4 "gammel" tid. Og da hadde jeg gått meg en lang tur for å koble av litt. Hadde tenkt å sove lenge, og så våkner jeg klokka 8! Gah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at folk ikke skal vite når det er. :-P

Akkurat sånn er jeg og. Hadde nesten ikke lyst å fortelle det til elskeren da han spurte om det her om dagen. :sjenert:

I natt hadde jeg et skikkelig sært mareritt. Jeg og venninnen min K var på et stort bibliotek med masse ganger. Det fantes et vesen der som ikke var menneske, men så ut som ett. Beveget seg på en annen måte, riktignok. Vi strevde fælt med å komme oss ut og vekk fra vesnet, som ble kalt "nasjonalbibliotekaren", klatret og løp og styrte. Var helt utslitt da jeg våknet i dag morges. Og jeg måtte opp tidlig og på jobb.

Må prøve å finne ut mer av den drømmen. Men drømmetydning er jeg ingen ekspert på.

Er ingen ekspert jeg heller, men jeg har hatt masse rare drømmer de siste månedene som går litt på det samme. Er på et sted som egentlig er "normalt" å være, men ingenting er normalt, vanskelig å finne fram og komme seg bort, eller plutselig er jeg på et annet sted. Samtidig som det er mange kjente folk med. Tror det kan handle om endringer i en normalsituasjon som kan være vanskelig å finne ut av. Du har jo både flytta og starta en ny jobb i det siste.

Du driver ikke og leser "The Historian" av Elizabeth Kostova vel? Den foregår delvis på biblioteker rundt om i verden, blant annet i Ungarn og i boka er det en bibliotekar som ikke er helt god........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...