Bokalven Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #3441 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei søta!! Er i Bærum hos pappa eg no!!! Kor i Bærum er det du bur no igjen....? Hadde vore moro å treffes, men eg veit ikkje om eg tør då.. Hihi...... Koss går det med deg vennen? *klemme* ← Åhnei, så dårlig timing! Hadde vært superkoselig, men jeg reiser til Kristiansand i morgen. Har vært på jobb og trening i dag, så jeg kom hjem kjempesent. Jeg har ikke sagt noe om hvor i Bærum jeg bor, for jeg vil ikke si det her på forumet... Du får få en *klem* i stedet. ← *klem* tilbake! Sender en Lunacia-klem som synes: *klemme* ← *koseklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #3442 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hektisk, ja! Min uke (starter med lørdag, jeg): lørdag: Jobb på bibliotek i Oslo, kom hjem mye senere enn tenkt pga. Oslo Sporveier-tull. Hjemmekveld, avslapping. søndag: Tok bussen til Gøteborg. Møtte D. og K. Gikk og spiste middag og sånn. Dro så hjem til D. Deretter dro vi på konsert og så Elusive og Mission. Fikk t-skjorte av Elusive i gave av vokalisten i bandet! Superkoselig! Tok så nattbussen hjem. Ikke behagelig. mandag: Ankom Oslo, dro til eksen og dumpet noen ting, sov en time på sofaen, dusjet og dro på jobb i Oslo. Etter jobb dro jeg til eksen, pakket ned en haug ting. Så dro vi med et lass esker til meg, og det var blitt sent. Mamma prøvde å ringe, men jeg var midt i lasting av esker. tirsdag: Jobb på dagen. Fikk beskjed av mamma om bestefar. Skummelt! Godt det gikk bra. *puh* Men det satte en skikkelig støkk i meg. Hadde brygge-på-forkjølelsessymptomer, så med de og det med bestefar pluss litt andre ting var humøret ganske langt nede. Merker at hvis jeg prøver å si noe om følelser og sånt til noen og de ikke hører etter, så lukker jeg det inni meg. Vet ikke om det er så bra... Men ofte blir det til at jeg ikke sier så mye til noen annen heller. Sent hjem pga møte og sånn. onsdag (i dag): Senvakt på jobb i Oslo, dvs. 12.15-19.00. Dro så rett på trening. Hjemme sent. torsdag - søndag: Jeg kommer til å være i Kristiansand! :D Endret 6. oktober 2005 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #3443 Del Skrevet 6. oktober 2005 Åh, det var dum timing ja! Kanskje vi kan møtes neste gong eg kjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. oktober 2005 #3444 Del Skrevet 6. oktober 2005 God tur til Kristiansand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 6. oktober 2005 #3445 Del Skrevet 6. oktober 2005 Åh, det hadde vore kjempe-kos!!! Kor i Bærum held de til? Papsen bur på Rykkinn.. Kunne jo gått på Peppes eller kafè eller eit eller anna!?!?? Kva med fredag? (kjenner eg syns dette er pittelitt skummelt, men har veeeldig lyst altså!!) ← Jeg bor på Jar - hva med å møtes i Sandvika eller på Bekkestua. Har sendt deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 6. oktober 2005 #3446 Del Skrevet 6. oktober 2005 God tur til Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. oktober 2005 #3447 Del Skrevet 8. oktober 2005 Håper du koser deg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #3448 Del Skrevet 9. oktober 2005 Åh, det var dum timing ja! Kanskje vi kan møtes neste gong eg kjem? ← Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #3449 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er helgen allerede over? Hva skjedde? Turen til Kristiansand var fantastisk bra. Godt å se gode venner, gøy å slå ut håret på fest, og... Ja. Har ingen planer om å gå i detaljer her, for hvem vet hvem som leser dette? Nei, vil bare si at ting var bra. Føler meg gladere enn jeg har gjort på lenge, selv om jeg nok tenkte på Bestefar innimellom. Det som skjedde satte en støkk i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. oktober 2005 #3450 Del Skrevet 10. oktober 2005 Så bra at du føler deg glad! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #3451 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bra at du er glad!!! Gledar meg til å treffe deg ein gong!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #3452 Del Skrevet 11. oktober 2005 Så bra at du føler deg glad! *klem* ← Bra at du er glad!!! Gledar meg til å treffe deg ein gong!!! ← Så lenge det varte. Fallt godt ned i dalen igjen søndag kveld. Og nå er ikke ting så bra. Føler meg ikke hjemme her i Bærum. Pluss at jeg synes det er veldig frustrerende at jeg ikke klarer å komme meg i orden. Og jeg har hatt hodepine i to dager nå. *stønn* OG jeg tenker for mye. Hadde dessuten invitert en del folk til bursdagsfeiring. En del har sagt de kommer, noen har sagt de ikke kan, men de aller fleste har ikke gitt en lyd! Jeg skrev i mailen at de måtte gi beskjed senest i går om de kom eller ikke. Slikt synes jeg er direkte respektløst! Greit nok å ikke vite og sånn, men gi da for fanden beskjed! *knurr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. oktober 2005 #3453 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ja, utrolig respektløst å ikke si i fra. Det koster da så lite. Håper du slår deg til ro etterhvert. Det er ikke lett å flytte til et nytt sted, men du kommer nok til å trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. oktober 2005 #3454 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så lenge det varte. Fallt godt ned i dalen igjen søndag kveld. Og nå er ikke ting så bra. Føler meg ikke hjemme her i Bærum. Pluss at jeg synes det er veldig frustrerende at jeg ikke klarer å komme meg i orden. Og jeg har hatt hodepine i to dager nå. *stønn* OG jeg tenker for mye. Hadde dessuten invitert en del folk til bursdagsfeiring. En del har sagt de kommer, noen har sagt de ikke kan, men de aller fleste har ikke gitt en lyd! Jeg skrev i mailen at de måtte gi beskjed senest i går om de kom eller ikke. Slikt synes jeg er direkte respektløst! Greit nok å ikke vite og sånn, men gi da for fanden beskjed! *knurr* ← Helt enig, vanlig folkeskikk det å gi beskjed. Det betyr at det er på sin plass med en gratulasjon det da? Siden jeg ikke vet når der er får du den like så godt nå: GRATULERER MED DAGEN *klem* Det vil nok gå litt opp og ned en stund framover, det er helt normalt etter en sånn omveltning i livet. Men det er bra at du kan ha gode dager og hygge deg sammen med gode venner, det er viktig. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2005 #3455 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så dumt at folk ikke har nok respekt til å kunne si i fra om sånt da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2005 #3456 Del Skrevet 13. oktober 2005 Uffameg så dårleg gjort då. Håpar du har fått tak i dei på andre måtar etter kvart, og at ting har ordna seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #3457 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, utrolig respektløst å ikke si i fra. Det koster da så lite. Håper du slår deg til ro etterhvert. Det er ikke lett å flytte til et nytt sted, men du kommer nok til å trives. ← Kommer ikke til å bli her så lenge. Jeg vet godt at det er midlertidig, komer jo til å se etter jobb i Skottland om et års tid. Og enig - det koster særdeles lite å svare. Spesielt når det er folk du trodde var venner... Helt enig, vanlig folkeskikk det å gi beskjed. Det betyr at det er på sin plass med en gratulasjon det da? Siden jeg ikke vet når der er får du den like så godt nå: GRATULERER MED DAGEN *klem* ← Åh, bursdagen er nok ikke på en stund enda, men plassen er på et populært sted, og jeg har brent meg før når jeg bare har vært en uke i forveien. Derfor regnet jeg med at det var best å være ute i god tid. Det vil nok gå litt opp og ned en stund framover, det er helt normalt etter en sånn omveltning i livet. Men det er bra at du kan ha gode dager og hygge deg sammen med gode venner, det er viktig. *klem* ← Jeg har det faktisk ganske bra nå, jeg trives bare ikke i Bærum. Jeg er rett og slett ikke vant til at folk kjører forbi i bil, ruller ned vinduet og roper etter deg. Har opplevd det to-tre ganger etter at jeg flyttet hit, enda jeg ikke har bodd her så lenge. Så dumt at folk ikke har nok respekt til å kunne si i fra om sånt da *klem* ← Ja, jeg fatter ikke hva det er med folk. Får ikke akkurat lyst til å invitere dem på ting igjen. Uffameg så dårleg gjort då. Håpar du har fått tak i dei på andre måtar etter kvart, og at ting har ordna seg. ← Tja, jeg kjenner nok folk det er ikke det. Jeg er litt sånn gi-faen-type. Har de ikke gitt svar får de heller ikke vite hvor og når, og så får de ha det så godt. Jeg vet jo det er lenge til bursdagsfeiringen (som er før selve bursdagen), men det er snakk om å feire i Oslo på en lørdag, og da MÅ man være ute i god tid. Dessuten - sier man i fra såtidlig regner man dessuten med at de som vet de ikke kan sier i fra, og de andre setter av dagen. Er det ikke viktigere for dem enn som så, javel, så er det opp til dem. Jeg gidder ikke bruke mer krefter og tid på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickxsy Skrevet 13. oktober 2005 #3458 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dessuten - sier man i fra såtidlig regner man dessuten med at de som vet de ikke kan sier i fra, og de andre setter av dagen. Er det ikke viktigere for dem enn som så, javel, så er det opp til dem. Jeg gidder ikke bruke mer krefter og tid på det. ← Jeg kommer iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. oktober 2005 #3459 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ruller de virkelig ned vinduet og roper etter deg! Er det muuuuulig!!!!! *hakeslepp deluxe* Dumt med alle de som ikke gidder svare. Det burde man kunne forvente. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #3460 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg kommer iallefall ← Ja, det gjør du! Du var jo den første som svarte, til og med! *klemme* Og jeg ser deg i kveld! *hoppe* Ruller de virkelig ned vinduet og roper etter deg! Er det muuuuulig!!!!! *hakeslepp deluxe* ← Ja, det har skjedd to-tre ganger. Jeg synes faktisk det er litt ekkelt... *klemtilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg