Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Anonyma: Jeg vasker sjeldent lyse klær, har liksom ikke så mye av lyse klær... Skjønner ikke at fargen skal ha noe å si, da...

Hehe, jeg tenkte jo på det etter at jeg hadde skrevet det da. :ler:

Håndklelo er mindre synlig på lyse klær enn på de svarte. Så for å slippe å fjerne lo på mørke klær passer jeg på å ta en lys vask eller noe liknende etterpå, litt lat jeg skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

En kjapp tur innom. Låner litt web her. Ser ut til at det kan gå minst en uke til før jeg får noe nett hjemme. Ser uansett at det er stille her, så jeg går visst ikke glipp av så mye. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du vet sikkert at det er bibliotekmesse i Oslo Spektrum nå...?

Nei, nei! Ikke messe, KONGRESS - World Library and Information Congress 2005, også kjent som WLIC 2005 eller IFLA 2005! Joda, var veldig klar over det, holder faktisk på og skriver en artikkel om WLIC 2005. Likte nok Folkemuséarrangementet best. Stella Polaris! Yay! Men, ja, veldig bra greier. Kjempegøy at det var i Oslo i år. Har ventet på det, har visst i tre år at det skulle være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenkte jo på det etter at jeg hadde skrevet det da.  :ler:

Håndklelo er mindre synlig på lyse klær enn på de svarte. Så for å slippe å fjerne lo på mørke klær passer jeg på å ta en lys vask eller noe liknende etterpå, litt lat jeg skjønner du ;)

Opplever du at det tar fryktelig lang tid å tørke ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor godt jeg trives i Bærum, egentlig. Føler meg så langt veldig utilpass. Veldig mange "striglede" mennesker der og høy bertefaktor. Jeg hadde trodd det var mer en myte, men det er virkelig fler "perleørdobbjenter" der. I tillegg er det et godt stykke til sentrum og jeg føler meg ganske ensom der ute. Stor kontrast til å bo i Oslo, hvor Chickxsy ofte stakk innom bare for en kopp te eller å slå av en prat. Og det merkelige? Hun er vel en av mine venner som nå bor lengst unna, men ingen annen har vært hos meg så mye som hun!

Jeg trenger definitivt et bord. Får mase litt mer på eksen for å få ham til å bringe meg på IKEA for å kjøpe et. Vet hvilket jeg vil ha, men de var utsolgt da jeg var på Furuset for å se etter.

Ellers kan det være jeg får ny jobb, får vite det i morgen. Og da blir det neppe noen ferie på meg alikevel. :( Hadde håpet på en uke i Whitby i oktober/november, og det var også planen. Får jeg ikke jobben, er jo saken grei, da blir det Whitbytur på meg, hvis jeg får den må den avlyses, for da får jeg ikke feriedager.

Ellers, har det veldig tungt for tiden. Er mye nedfor. Er veldig ensom og isolert, pluss at det gjør så jævlig vondt å ha kjærlighetssorg. Bare det å se et par turtle gjør vondt - akkurat som en kniv som stikkes i hjertet og vris rundt. Orker ikke følge med på bryllupsdagbøker og i -forumet, naturlig nok. Det gjør det bare enda vondere. (Nå kan jeg ikke uansett, siden jeg ikke har Internett hjemme).

Men nå skal jeg tasse, skal se om jeg finner noe til "hemmelig venn"-greie, og så skal jeg hjem og spise og skrive ferdig artikkelen, som har deadline i morgen. So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter visst trøste....

Siden jeg ikke takler gifanimasjon, slår jeg alltid av. Tror jeg har snakket en del om det tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Siden jeg ikke takler gifanimasjon, slår jeg alltid av. Tror jeg har snakket en del om det tidligere...

Joda, jeg har fått det med meg. ;)

Tenkte bare jeg skulle forklare den for deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du er nedfor, men skjønner godt at du ikke har det så bra. Ville egentlig bare innom for å si at jeg tenker på deg, er glad i deg, og for å gi deg en *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...