Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Slenger innom en tur jeg.  Lenge siden jeg har vært på disse kanter ja. Står bra til?

Hvordan greide du å få sånn alveprinsessetittel??  :sjenert:  Jeg og vil ha......

Du kan nok ikke få. Bla litt bakover her og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig, veldig trist for tiden. Det er ikke så lett.

Og, nei, jeg vil fortsatt ikke snakke om det, så ikke spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var man på jakt etter nytt sted å bo.

Får noen penger fra at H kjøper meg ut av leiligheten, og det hjelper selvsagt. Synd jeg ikke har fast jobb, ellers kunne jeg ha fått lån og kjøpt noe. Ja, ja, det ordner seg nok med krypinn for meg også. H kommer til å hjelpe meg masse - vi er jo ikke uvenner. Vi bare vokste fra hverandre. Slikt skjer. Men, klart det er leit... Kommer nok over det til slutt, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, dette var leit å høre. Uansett grunn så er et brudd vondt. Vet jo litt om akkurat det

Vil bare gi deg masse :klem: i dag. Bare ta kontakt på PM eller MSN om det skulle være noe. Ta vare på deg sjøl nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet hvor jeg er når du trenger noen å snakke med. *klem* Vi sees jo blant annet i morgen, gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, ser nå at jeg må legge inn e-postvarsling manuelt igjen............ søren og, dette ble mye jobb på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! :overrasket:

Så leit. :tristbla: *trøsteklemmepå* Har ikke vært her på en god stund. Håper det går litt bedre med deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går ting i ett. Leilighetsjakt, gjør ting sammen med venner og greier og greier.

Var ute sørste gang som singel i går. Det var veldig rart... Kaltyr og jeg gikk på Sin Pecado. Liker meg der. Traff noen venner og sånn! Koselig! Og så danset jeg masse.

Nå skal jeg spise litt frokost, før jeg tar med meg strikketøyet og drar til byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det er rart å være single igjen. Hadde sikkert syntes det samme om jeg plutselig var det igjen.

Godt dere er venner, og at det ikke var et brudd med masse ondt blod. DU er jo ei super jente, og du kommer til å klare deg så fint så. Plutselig en dag dukker det gjerne opp en ny som ser hvilken flott jente du er, men det er det ikke vits i å bry seg for mye med nå.

Kos deg med vennene dine, og ha det så fint som du klarer. Glad i deg. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dagen starter så tung, hvordan blir da resten av den?

~*~

Lythande var med meg og så på leilighet i går. Kjempefin. Vil ha!

(Nekter å flytte til noe jeg ikke vil trives i...)

~*~

Hvorfor skal det gjøre så VONDT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da luna :tristbla: trist lesning.

Godt dere er vennner - det hjelper litt selv om det selvfølgelig gjør vondt.

Klem fra meg til deg :klem1:

Håper dagen viser seg å bli litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...