Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er den oppdatert, og jeg har t.o.m kloret ned litt oppdateringer i min lille humoristiske oase :sjarmor:  :hoppe:

Jippi! :D

~*~*~

JEG HAR HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE! :D

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvordan folk kan lese ut denne i løpet av bare noen timer. *sukk* Jeg er ikke halvveis en gang. :( Men, så har jeg da også sovet i natt, pluss at jeg har vært i toårsdagen til Pjusk.

Tilbake til boka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter: Absolutt! Og så er det Harry Potter! :D

:pil: :pil: :pil:

Planer for dagen:

- spise sundt (skal straks starte med frokost)

- trene (åpent på Elixia kl 13.00-18.00)

- lese videre i Harry Potter! :D

- hjelpe Chickxsy med vegetaroppskrifter (middag)

:pil: :pil: :pil:

Var i toårsdag i går. Var dum nok til å spise et stort stykke ostekake. :( Ostekake er innmari godt, men inneholder krem... Og krem tåler jeg jo ikke, så jeg er ikke helt bra i dag, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg starte på side 300, så da er jeg nesten halvveis! :D

Mulig jeg dropper trening i dag. Skal uansett trene i morgen. Kanskje jeg bare tar litt situps og sånn. Vil mye heller lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt noen mageøvelser, og er fornøyd med det. :)

Ellers har jeg laget vegetarburgerrøre i dag. Skal ha Chickxsy over på grilling, og hun tar med litt tilbehør. Utrolig hva vi greier få til sammen. :) Så dette blir bra middag. Har nok burgere tilfelle grilling på fredag (slenger noen i fryseren). Hurra for veggisburgere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å få full bokanmeldelse på Potter boka.

Blir nok innkjøpt på norsk til Vesla som er en svoren Potter-fan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia
Jippi! :D

~*~*~

JEG HAR HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE! :D

Heldig du er, har ikke kjøpt den enda jeg. Låner som regel bare bøker på biblioteket, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Regner med å få full bokanmeldelse på Potter boka.

Blir nok innkjøpt på norsk til Vesla som er en svoren Potter-fan ;)

Okei, den kommer vel ikke på norsk før til høsten en gang. Jeg leste den første på norsk først, siden jeg fikk den til jul en gang (før bøkene var videre kjent her i Norge), og siden på engelsk. Etter det har jeg tviholdt meg til engelsk, og kommer aldri til å lese den på norsk igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er, har ikke kjøpt den enda jeg. Låner som regel bare bøker på biblioteket, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge...

Jeg låner også stort sett på biblioteket (så fremt de har), men ikke Harry Potter.

Jeg forhåndsbestilte min (148 kr fritt tilsendt fra Norli.no), og fikk den en dag for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c: Leser og strikker og jobber og fikser mat og trener... Det går ikke så fort. Men så er jeg heller ingen person som har høy lesehastighet.

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger innom en tur jeg. Lenge siden jeg har vært på disse kanter ja. Står bra til?

Hvordan greide du å få sånn alveprinsessetittel?? :sjenert:Jeg og vil ha......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...