Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fytti, grillen var ikke akkurat ren... Vasker den nå. Deilig og KJEMPEvarmt på balkongen. Tror jeg drøyer dusj/vask til jeg har svettet fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittei lunacia! :D

Nå er jeg tilbake fra to herlige og varme uker i Provence med familien min. Koselig å se bestefar og tantene mine igjen, men fikk dessverre ikke møtt onkel eller søskenbarna mine. Håper du har hatt noen fine uker du også. Godt og varmt i Oslo i allefall (litt for varmt for min del i allefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Nå har jeg lurt på hvorfor Trille har Trille som status. Ser at du har Alveprinsesse. Hvorfor/hvordan? Har du skrevet det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Jeg har nå lest 2 av de 4 bøkene jeg fikk av deg på lørdag. Mest sannsynlig så får du de igjen på fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lurt på hvorfor Trille har Trille som status. Ser at du har Alveprinsesse. Hvorfor/hvordan? Har du skrevet det selv?

Lurer jeg også på og jeg har ikke klart å finne ut av det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Var på kino og så Sin City i dag. Litt blandede følelser... Likte filmteknikken og stemningen i filmen. Men kanskje litt mye gørr? ;)

Trente på Elixia Colosseum før filmen. Ikke veldig imponert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty: Du må oppdatere signaturen din! Finner ikke igjen dagboka di med den linken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty: Du må oppdatere signaturen din! Finner ikke igjen dagboka di med den linken...

Hmm, tja får vel heller begynne på nytt hvis jeg orker..

Karnsje til høsten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...