Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Så hadde man kommet hjem fra "jobbintervju". Snakket litt med en av sjefene (bare litt), og så viste hun meg rundt og jeg fikk hilse på folk. Starter kl 08.00 i morgen. Det er i arkiv, og i første omgang får jeg kontrakt for en måned. Deretter er det muligheter for å jobbe ut året. Lønna er helt grei også, 125,- kroner i timen. Griner ikke av det. Så nå puster jeg lettet ut - for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med jobb, lunacia :klem:

Det er jo en start selv om det kanskje ikke er drømmejobben. Også gir det jo klingende mynt i kassa og det er jo ikke å forakte :wink:

Så det blir ingen ferie på deg i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! :)

MrsL: Hah! Du følger ikke med! ;) Neida, tuller med deg, skjønner at du ikke kan følge med på alt med alle hele tiden, det klarer ikke jeg heller. Men, blar du bakover vil du se at ferien min har jeg allerede hatt. Men nå er tre uker med ferie over, og det skal bli godt å tjene litt penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner! :)

MrsL: Hah! Du følger ikke med! ;) Neida, tuller med deg, skjønner at du ikke kan følge med på alt med alle hele tiden, det klarer ikke jeg heller. Men, blar du bakover vil du se at ferien min har jeg allerede hatt. Men nå er tre uker med ferie over, og det skal bli godt å tjene litt penger!

Jeg følger med jeg, vennen :-) Jeg vet du har vært på ferie, men jeg tenkte på ferie sammen med sambo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Nice i september. Påspandert av hans far, så det blir også med hans familie ellers. Så det er 3 måneder til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Grattis med bestått på eksamen !!!

Krysser fingrene for den du får igjen i morgen...... :)

Grattis med jobb også, koselig å lese at det ordner seg :klem:

så da blir det vel Romatur snart..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å være helt ferdig med eksamen og ta ferie! :-)

Ha en riktig god St. Hans!

:vinke:

Ferien er over og St Hans feirer jeg ikke. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne dagen over... Har det litt tungt for tiden (nei, vil ikke snakke om det). Jobben virket grei. Ikke spennende, men grei. Godt å vite at det kun er for en periode. Men jeg trenger pengen, virkelig!

Fikk ikke resultatet av siste eksamen i dag. Ja, ja, da kommer det kanskje i morgen?

Får besøk denne helgen. Venninna mi skal være fra torsdag til søndag. Jeg skal derfor jobbe kort dag på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...