Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg :hoppe:

En liten hilsen fra en bibliotek-"boer". Er du ferdig bibliotekar nå??? Fått jobb??

Du skulle bli med når enkelte herfra har tenkt seg til Kongsberg under jazzen,- så kunne du se det fine biblioteket vårt :sjarmor:

Klemz :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på deg som har vært på bikuben i dag. Var det koselig på mandag?

Skal ikke jobbe på Strømmen enda likevel, men har fast jobb da. Kanskje like greit for lommeboka :):wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jenter! Samtalen jeg skal på i dag blir nok ganske grei - det er jo vikarbyrå. Så får man se hva som skjer.

I går sydde jeg en pompadour! Bilde finnes i hobbybloggen min.

I dag blir en travel dag. Føst samtalen, så skal jeg på skolen og fikse noen ting, før jeg møter I på formiddagen. Vi skal på Tori Amos-konsert i dag! *hoppe* Gleder meg masse! Kjenner veldig mange som skal dit, blir spennende å se om man støter på alle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :-) Jeg skulle forresten ha scrappet ferdig et helt album i morgengave til sambo. Nå er det bare en måned igjen til bryllupet, og jeg har fortsatt bare så vidt begynt på den første siden... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med hobbyblogg!

Ja, det er jo sååå mye mer spennende å skrive i dagbøker enn å lese. :oops:

*snartferiesnartferiesnartferiesnartferiesnartferie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så etter deg, men fant deg ikke. Konserten var utrolig bra! Er SÅ glad for at jeg gikk. Trodde det var utsolgt jeg, så jeg kjøpte billett først i går! :) *lykkelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på intervjuet, Lunacia!

Og du trenger ikke bekymre deg - fikk med meg at du var på ferie, er ellers ikke innom hver dag lenger. :wink:

Holder på å dø av stress på jobben akkurat nå - men har i alle fall fått forlenget kontrakten ut juli, og skal på intervju til en fast stilling onsdag!

Så vi får vel ønske hverandre lykke til. :wink:

Sender deg en PM med link til alle bildene fra fotografen, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...