Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Beklager at eg ikkje har fått svart deg på MSN vennen... Eg har ikkje vore ved pc-en, skjønne du... Såg meldingane først no.. Men det har ordna seg med det du veit, viss det var det du lurte på. Eller, nesten ordna seg. det er i gang. Heldigvis. Glad i deg, forresten!!

Natta! *klemme*

Godt å høre at det er i ferd med å ordne seg! På tide!

Glad i deg også!

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for i dag vennen. Mail er sendt med alle detaljene - gleder meg veldig til midtsommerfeiringen nå ja. (Ps - ordrebekreftelsen er kommet på min mail.)

Gleder meg også! :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, skulle gjerne dratt til Skottland eller Irland på ferie.

Kanskje neste år :-)

Begge anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gir Saeria og Fighter hver sin klem*

Det ble seit i går, gitt... Ble liggende og lese til langt på natt, klarte ikke å legge fra meg boka. Og så MÅTTE jeg bare starte på neste bok i serien. ;) Og det beste av alt - har ikke en tøddel av dårlig samvittighet, for jeg trenger ikke ha det! :sjarmor:

Leser en serie skrevet for tenåinger som heter Wicca skrevet av Cate Tiernan (pseudonym). Ikke overraskende nok så har de ikke så mye å gjøre med ordentlig Wicca, men det er skjønnlitteratur, så det gjør ikke så mye. De er spennende bøker. Liker dem kjempegodt og er nå i gang med bok nr. 5. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens planer:

- Personlig oppfølging med veileder på Elixia + trene

- Legetime

- Henete bok på skolebiblioteket

Må få ryddet og vasket litt. Og se om jeg finner jobber jeg kan søke på. La meg inn i databasen hos vikarbyrået Xtra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

God morgen,lunacia.

Det var da litt av en liste med gjøremål så tidlig på morgenen. Vikarbyrå?Har du registrert deg hos Bjørg Fjell?Jeg har bestandig vært hos de og er kjempefornøyd. Man blir tatt vare på der.

Nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal få trøkket litt mat i trynet mitt. Mannen har dratt på jobb, og da fikk jeg ikke sove mer. Så nå har jeg sittet og lest om dommen i Michael Jackson-saken,og må si meg svært fornøyd.

Håper du har det fint,trass været. Det skal jo liksom være sommer...Yeah right! :roll:

Kos deg med trening og alt du skulle i dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Lompa! :D

Ja, har litt å finne på i dag. ;)

Har registrert meg kun hos Xtra, de er visst byrået nåe man er bibliotekar, har jeg skjønt. Bjørg Fjell kjenner jeg ikke til, vet du om de er gode på jobber relatert til bibliotek- og informasjonsvitenskap?

Michael Jackson-saken må jeg si egentlig bryr meg midt bak på ryggen, men det er umulig å unngå nyhetene om den. ;)

Det var deilig å trene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...