Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hater å føle meg så stresset... Klarer jo knapt samle tankene om det jeg leser... *sukk*

Gleder meg til å få klippet håret på tirsdag. Får gratis hårklipp av loveanime. Hun skal klippe meg på salongen hun jobber på, selv om hun har fri, og så skal vi begge dra på Elixia og kose oss med AquaRelax. :D Men først - eksamen.

Eksamensdrit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med mappeeksamen da. Men vi krysser fingrene for at alt går bra og at den ikke blir sendt ut. Lykke til på eksamen i morgen, du skal se du føler deg bedre i morgen og at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*banne høylytt*

Dette er ikke bra. Jeg har så lesevegring at det ikke er sant. Jeg klarer bare ikke å konsentrere meg... Passer usedvanlig dårlig dagen før eksamen. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet enn å lese...

Bake kake, sove, gå tur med Chickxsy, spise middag med Chickxsy...

Men, godt å vite at det ikke bare er jeg som tror det går rakt åt helvetet i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Men, godt å vite at det ikke bare er jeg som tror det går rakt åt helvetet i morgen.

Eg trur det går bra med deg eg vennen!!! Du klarar deg nok! Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg trur det går bra med deg eg vennen!!! Du klarar deg nok! Lykke til!!!!!

Det tror jeg også! Lykke til i dag! :-) På en så fin dag kan det bare ikke gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var eksamen over, og man trenger ikke tenke på den mer. *puster ut*

Har fått ett jobeintervju til! Tror jeg heller vil ha den hvis jeg får den - på Nasjonalbiblioteket! Men vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...