Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leverte mappeeksamen i moderne litteratur i går. Det var utrolig deilig! To dager før fristen og greier. Skal ha veiledning i islandsk litteratur kl 12, så nå skriver jeg ut oppgaven slik at jeg har den når jeg snakker med læreren min. Håper jeg får levert den i dag... Så blir det fullt fokus på lesing. Eksamen på mandag og onsdag, på torsdag er planen å tilbringe en del til på Elixia på Sjølyst (Aqua Relax etter trening blir superdeilig!), fredag skal jeg jobbintervju, pakking og på avslutningsfest på kvelden, og lørdag (vi har da kommet til 4. juni) reiser jeg på ferie til Skottland! Det skal bli så deilig å bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :D

Og selv om det er litt tidlig....lykke til på intervjuet! Jeg skal krysse fingre og tær for deg! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*misunnerdegskottlandturen* Og akkurat som Saeria ønsker jeg deg lykke til på intervjuet selvom det er en stund til ennå.

Det ser dårlig ut for trening med deg på torsdagen - må jobbe gruppearbeid pga eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lythande: Hadde ikke regnet med at du skulle være med, egentlig. Jeg kommer jo til å være der i timesvis i masse badstuer! Ikke sikkert jeg trener en gang, kan være jeg bare tar badstuer og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Lythande: Hadde ikke regnet med at du skulle være med' date=' egentlig. Jeg kommer jo til å være der i timesvis i masse badstuer! Ikke sikkert jeg trener en gang, kan være jeg bare tar badstuer og sånn.[/quote']

Åh, det hørtes ufattelig deilig ut!!!!!! *ønske seg badstu til huset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, badstu er dødsdeilig, og der har de masse forskjellige typer. Tyrkisk, finsk, urter... Og diverse dusjer! Mmm...

~*~

Jeg er så trøtt! Tror jeg skal sove litt, så mekke lunsj og deretter dra på skolen. Det stenger ikke på skolen før 22, og oppgaven kan leveres frem til kl 15, så jeg burde ha nok tid. Nemlig. Kan ikke slite meg ut heller.

Har skrevet nok en jobbsøknad. Slitsomt å måtte søke jobber midt i eksamen, men man må jo søke på det lille som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGH! Jeg rett og slett hater meg selv nå. Jeg har skikkelig driti på draget. Klarte å glemme og legge ved pensumlista mi i mappeeksamen i øvre norsdisk litteratur. Og nå er det for sent! Den er levert og alt det der. Det betyr at jeg antagelig stryker i faget. Har sendt e-post til faglærer, men det hjelper nok ikke noe serlig.

Trengte IKKE det på toppen av at jeg har eksamensangst for eksamen på mandag. Jeg har jo ikke snøring på faget. Satt og leste i hele går, og fikk bare mer eksamensangst, for jeg skjønte ikke bæret! Og skjønner ikke hvordan det skal knyttes opp til bibliotek.

Kort sagt: har det skikkelig dritt for tiden.

(Kan trøste meg selv med at jeg har slått av gifanimasjoner, så jeg slipper å se hoppende smileys her i hvert fall, det tror jeg at jeg bare hadde blitt enda mer nervøs av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Her tror jeg det trengs en skikkelig klem.

Skal se om jeg finner en uten gifanimasjon (som jo kan være nokså stressende i en stressende situasjon...)

:klem2: Sånn ja...

Og tommelen opp for deg: :tommelsmil:

Jeg håper VIRKELIG det ordner seg med den pensumlista! *trøste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da :(

Skjønner at du er stressa, jeg får også skikkelig eksmensangst, klarer ikke spise eller noe.

Håper det ordner seg, kan jo hende læreren din er snill.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Læreren min (som ikke er fast ansatt ved skolen) sa hun ikke trodde at jeg ville stryke, men siden mappen har stor sjangse til å bli trukket ut og levert til utenforstående sensor, så kan hun ikke være sikker. :(

Tror jeg skal få sovet litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...