Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

At biblioteket her blir nedlagt er ingen bombe. Det har vært stengt og på vent i ca 1 1/2 år nå...

Men, sjaue bøker var jammen meg slitsomt, så jeg dropper å løpe i dag. Skal slappe skikkelig godt av og så må jeg bite tenna sammen og skrive ferdig oppgaven min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At biblioteket her blir nedlagt er ingen bombe. Det har vært stengt og på vent i ca 1 1/2 år nå...

Trist er det nå uansett om det er forventet eller ikke - liker ikke når sånt skjer.

Men, sjaue bøker var jammen meg slitsomt, så jeg dropper å løpe i dag.

Skjønner godt at du blir hjemme da ja.

Skal slappe skikkelig godt av og så må jeg bite tenna sammen og skrive ferdig oppgaven min...

Lykke til med oppgaven. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med oppgaven i moderne litteratur. Hurra! Da har jeg kun én oppgave igjen. Og så kan jeg konse fullt og helt om lesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer med ferdigskriving! Så supert!

Du er helt ferdig på skolen til sommeren, er du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med oppgaven i moderne litteratur. Hurra! Da har jeg kun én oppgave igjen. Og så kan jeg konse fullt og helt om lesing.

Gratulerer vennen. Jeg nærmer meg ferdig med min jeg også, må bare finne litteratur og utdype et par punkter - har ikke mye plass å gjøre det på da. Håper å bli ferdig tidlig i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ferdigskriving! Så supert!

Du er helt ferdig på skolen til sommeren, er du ikke?

Ja, er helt ferdig i starten av juni. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det neimen ikkje lenge igjen til eg står brud.

- Innom for ein liten pause frå alt bryllupsjaget.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde jeg skrevet to jobbsøknader til. Denne jobbsøkingen tar jammenmeg tid! Og dette skal man drive med midt i innleveringer g eksamner... Men, sånn er det. Må jo søke på jobber, ellers får man garantert ikke jobb!

Nå skal jeg straks gå i butikken og kjøpe melk, siden jeg må ha melk til teen min, og brukte siste skvett i stad. Burde kanskje kjøpe noe frukt eller noe også... Lurer på om jeg skal ta med ting ut i skogen og sette meg og jobbe med oppgave der. Hm...

I morgen er det nettutvalgsmøte. Da får jeg meg en tur på skolen, slik at jeg kan få kjøpt kompendium i BoS, som jeg ikke har. Var visst en veldig viktig artikkel der... Og så må jeg levere noe på biblioteket på skolen...

Travle tider, dette... Burde strengt tatt legge ned forbud for meg selv mot KG... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travle tider, dette... Burde strengt tatt legge ned forbud for meg selv mot KG... :/

Synd, skjønner det jo, men ser deg altfor lite som det er. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, nå har jeg ikke lagt ned noe forbud enda, da. ;) Men jeg burde gjøre det... Får se hvordan jeg ligger ann i kveld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ville berre kikke innom og seie frå at eg lever altså - sjølv om eg nesten aldri er innom her for tida... Er travelt med jobb og eksamen og jobbsøking og -grubling og alt-mogeleg - eg ser me har ein del til felles akkurat i denne perioden... :)

Lukke til framover i alle fall - det er tanken på den deilige sommarferien som held meg oppe når det vert heilt på tålegrensa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' nå har jeg ikke lagt ned noe forbud enda, da. ;) Men jeg burde gjøre det... Får se hvordan jeg ligger ann i kveld. ;)[/quote']

Jeg burde vel ha gjort det jeg også, men nå er jeg ferdig snart så da gidder jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare så vidt kommet i gang med oppgaven min... *sukk*

Skal i utvalgsmøte på skolen i morgen. Må da plukke med meg et kompendium og noe greier fra en lærer. Må nemlig fikse på en av oppgavene... Ja, ja. Tviler på at jeg blir ferdg i morgen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg blir ferdg i morgen... :(

*klemmehardtoglengepålunacia* Når er du på skolen i morgen da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir KG-pause på meg i helgen. ;) Det vil si, jeg reiser til mamma i morgen, og hun har ikke Internett. Så, morgendagen blir rimelig hektisk. Planen er å trene før jeg drar i møte på skolen, deretter skal jeg møte L for å diskutere oppgavegreier. Så drar jeg rett på togstasjonen og tøffer til Gjøvik. Kommer hjem søndag kveld, forhåpentligvis en oppgave rikere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...