instance Skrevet 23. april 2005 #2781 Del Skrevet 23. april 2005 Gratulerer med hovedoppgaven!! Det er vel fortjent! Bra at ikke hun teite veilederen ødela alt! Er litt misunnelig. Det blir kjipt å stryke selv om jeg har visst det hele tiden. Frustrerende at prosjektet har blitt så vanvittig forsinket! Begynner å bli litt bekymret for at vi ikke får spørreundersøkelsen ut før sommerferien.... Grmpf! Håper du føler deg bedre, forresten! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. april 2005 Forfatter #2782 Del Skrevet 24. april 2005 Gikk og la meg kjempetidlig i går. Har sovet i mange timer nå. Våknet med vond hals. Gmpf. Får mikse litt urtete, tenker jeg. Jeg har ikke tid til å bli syk nå! Alt for kort tid igjen til innleveringer og eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. april 2005 Forfatter #2783 Del Skrevet 24. april 2005 Gratulerer med hovedoppgaven!! Det er vel fortjent! Bra at ikke hun teite veilederen ødela alt! Er litt misunnelig. Det blir kjipt å stryke selv om jeg har visst det hele tiden. Frustrerende at prosjektet har blitt så vanvittig forsinket! Begynner å bli litt bekymret for at vi ikke får spørreundersøkelsen ut før sommerferien.... Grmpf! Skjønner at det er frustrende at dere har blitt så forsinket! Selv synes jeg det er kjempedeilig å ha det hele ute av verden. Sikker på at du ikke rekker å få ut skjemaene før sommerferien? Synes du bør forsøke i hvert fall! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. april 2005 Forfatter #2784 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg er veldig lettet - har fått svar fra læreren min i islandsk litteratur angående bytte av tema. Fikk OK fra henne! Så nå blir det å lese Gravstille av Arnaldur Indriðason og teori av John G. Cawelti. Plan for dagen: - lese - sjokoladesaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 24. april 2005 #2785 Del Skrevet 24. april 2005 Gikk og la meg kjempetidlig i går. Har sovet i mange timer nå. Våknet med vond hals. Gmpf. Får mikse litt urtete' date=' tenker jeg. Jeg har ikke tid til å bli syk nå! Alt for kort tid igjen til innleveringer og eksamen![/quote'] God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. april 2005 #2786 Del Skrevet 24. april 2005 God bedring, vennen. *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. april 2005 Forfatter #2787 Del Skrevet 24. april 2005 Urtete og badstue har hjulpet. Føler meg bedre. Nå skal jeg gå og lese. Og spise sjokoladekake og drikke te. Bakte sjokoladekake i dag tidlig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. april 2005 #2788 Del Skrevet 24. april 2005 Åh, sjokoladekake :nam: Heldigvis kommer mannen hjem med noe godt til meg etter å ha vært på sykebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. april 2005 #2789 Del Skrevet 24. april 2005 Så bra at du føler deg bedre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 24. april 2005 #2790 Del Skrevet 24. april 2005 Ja, det gjør jeg virkelig. Jeg har MANGE kontakter på Trillian! (Bruker ikke MSN, jeg...) hmm...Javel da! madley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. april 2005 Forfatter #2791 Del Skrevet 24. april 2005 Aha! Har svnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. april 2005 Forfatter #2792 Del Skrevet 24. april 2005 Hodepinen er tilbake... Får ta en paracet og legge meg. Planer om spinning i morgen tidlig... Og så er det veiedag i morgen. Gruer meg sånn ca. masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 24. april 2005 #2793 Del Skrevet 24. april 2005 *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. april 2005 #2794 Del Skrevet 24. april 2005 Lykke til med veiedagen. Håper det går veien. Håper naturligvis at den dumme hodepinen forsvinner også. *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. april 2005 Forfatter #2795 Del Skrevet 25. april 2005 Er ikke bra i magen, så dagens vekt forblir en hemlighet. :-P Men, 81 cm rundt livet, det vil si at jeg totalt har gått inn 12 cm rundt livet siden jeg startet. Skal trene før jeg drar på skolen - det blir nok deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2005 #2796 Del Skrevet 25. april 2005 Wow! :o Skal si du har vært flink som har klart det! *klapper for lunacia* Det er vel ganske motiverende å ha gått ned så mange cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. april 2005 Forfatter #2797 Del Skrevet 25. april 2005 Følte meg litt venneløs i går... Hadde fikset meg masse og var på vei ut døren i det jeg fikk melding om at sjokoladesaustreffet var avlyst. Gjett om jeg ble skuffet! Og så bare 15 min før vi skulle treffes! Tenk om jeg faktisk hadde dratt 17.30, som jeg først hadde tenkt! Så der satt jeg da, finsminket og pyntet... Bestemte meg for å dra til byen og prøve å få med noen ut for å spise, for ikke F... om jeg skulle sitte hjemme! Spurte flere om de ville være med ut og spise, men enten hadde folk andre planer, eller så var de fyllesyke, eller så var de trøtte... Ikke én person sa ja... Så, da ble det meg og boka på restaurant, da. Ikke at det i seg selv er ille, kan kose meg fint i mitt eget selskap, men jeg var bare litt skuffet. Forstår at ikke alle er like impulsive, bevares, men når planen i utgangspunktet hadde vært sjokoladesaus, så ble det liksom ikke helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. april 2005 Forfatter #2798 Del Skrevet 25. april 2005 Wow! :o Skal si du har vært flink som har klart det! *klapper for lunacia* Det er vel ganske motiverende å ha gått ned så mange cm. Joda, hadde vekten bare gått samme veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2005 #2799 Del Skrevet 25. april 2005 *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2005 #2800 Del Skrevet 25. april 2005 Sånn er det med samboern også. Han trener og trener. Jeg ser han har fått muskler og litt strammere kropp, men vekta har ikke gått ned. Heller opp i stedet. :-? Noe han synes er kjempefrustrerende. Men siden du har gått ned i cm, har du vel fått litt muskler. Noe må jo skje med kroppen selv om vekta ikke viser det. *løpe bussen* ha en fin dag lunacia. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg