Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Gratulerer med hovedoppgaven!! Det er vel fortjent! Bra at ikke hun teite veilederen ødela alt! :)

Er litt misunnelig. Det blir kjipt å stryke selv om jeg har visst det hele tiden. Frustrerende at prosjektet har blitt så vanvittig forsinket! Begynner å bli litt bekymret for at vi ikke får spørreundersøkelsen ut før sommerferien.... Grmpf!

Håper du føler deg bedre, forresten! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk og la meg kjempetidlig i går. Har sovet i mange timer nå. Våknet med vond hals. Gmpf. Får mikse litt urtete, tenker jeg. Jeg har ikke tid til å bli syk nå! Alt for kort tid igjen til innleveringer og eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hovedoppgaven!! Det er vel fortjent! Bra at ikke hun teite veilederen ødela alt! :)

Er litt misunnelig. Det blir kjipt å stryke selv om jeg har visst det hele tiden. Frustrerende at prosjektet har blitt så vanvittig forsinket! Begynner å bli litt bekymret for at vi ikke får spørreundersøkelsen ut før sommerferien.... Grmpf!

Skjønner at det er frustrende at dere har blitt så forsinket! Selv synes jeg det er kjempedeilig å ha det hele ute av verden. Sikker på at du ikke rekker å få ut skjemaene før sommerferien? Synes du bør forsøke i hvert fall! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lettet - har fått svar fra læreren min i islandsk litteratur angående bytte av tema. Fikk OK fra henne! Så nå blir det å lese Gravstille av Arnaldur Indriðason og teori av John G. Cawelti.

Plan for dagen:

- lese

- sjokoladesaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Gikk og la meg kjempetidlig i går. Har sovet i mange timer nå. Våknet med vond hals. Gmpf. Får mikse litt urtete' date=' tenker jeg. Jeg har ikke tid til å bli syk nå! Alt for kort tid igjen til innleveringer og eksamen![/quote']

:klem: God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urtete og badstue har hjulpet. Føler meg bedre. Nå skal jeg gå og lese. Og spise sjokoladekake og drikke te. Bakte sjokoladekake i dag tidlig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinen er tilbake... :(

Får ta en paracet og legge meg.

Planer om spinning i morgen tidlig... Og så er det veiedag i morgen. Gruer meg sånn ca. masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med veiedagen. Håper det går veien.

Håper naturligvis at den dumme hodepinen forsvinner også. ;)

*klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bra i magen, så dagens vekt forblir en hemlighet. :-P Men, 81 cm rundt livet, det vil si at jeg totalt har gått inn 12 cm rundt livet siden jeg startet.

Skal trene før jeg drar på skolen - det blir nok deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! :o Skal si du har vært flink som har klart det! *klapper for lunacia*

Det er vel ganske motiverende å ha gått ned så mange cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte meg litt venneløs i går... Hadde fikset meg masse og var på vei ut døren i det jeg fikk melding om at sjokoladesaustreffet var avlyst. Gjett om jeg ble skuffet! Og så bare 15 min før vi skulle treffes! Tenk om jeg faktisk hadde dratt 17.30, som jeg først hadde tenkt! Så der satt jeg da, finsminket og pyntet... Bestemte meg for å dra til byen og prøve å få med noen ut for å spise, for ikke F... om jeg skulle sitte hjemme! Spurte flere om de ville være med ut og spise, men enten hadde folk andre planer, eller så var de fyllesyke, eller så var de trøtte... Ikke én person sa ja... Så, da ble det meg og boka på restaurant, da. Ikke at det i seg selv er ille, kan kose meg fint i mitt eget selskap, men jeg var bare litt skuffet. Forstår at ikke alle er like impulsive, bevares, men når planen i utgangspunktet hadde vært sjokoladesaus, så ble det liksom ikke helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! :o Skal si du har vært flink som har klart det! *klapper for lunacia*

Det er vel ganske motiverende å ha gått ned så mange cm.

Joda, hadde vekten bare gått samme veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med samboern også.

Han trener og trener. Jeg ser han har fått muskler og litt strammere kropp, men vekta har ikke gått ned. Heller opp i stedet. :-? Noe han synes er kjempefrustrerende.

Men siden du har gått ned i cm, har du vel fått litt muskler. Noe må jo skje med kroppen selv om vekta ikke viser det.

*løpe bussen*

ha en fin dag lunacia. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...