Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Håper du ble litt distrahert av treffet, i alle fall!

Ble det bra feiring utover kvelden? Mente du skulle treffe noen av dine medstudenter?

Det var i utgangspunktet meningen, men jeg var så trøtt og sliten at jeg dro hjem istedet. Var sliten i hele går også. Begynner å komme meg nå. Sov masse i natt.

Nå skal jeg straks gå i gang med brødbaking. Tror det er rimelig tomt for brød her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gratulerer med å ha levert, i alle fall! Skjønner godt at du var sliten og trøtt: Man blir litt utlada etter en sånn kraftanstrengelse som en oppgave faktisk er! :-)

Lykke til med brødbaking i det fine været! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at du var sliten i går vennen, dere gikk så tidlig. Vi holdt på lenge, gikk kl 0300 - var hjemme kl 0400, ble kjørt hjem av M etter at hun hadde kjørt K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på bytteparty hos instance i dag. Ble kvitt noen klær jeg enten ikke ville ha eller ikke passet lenger. Tok med meg noen fine klær og greier hjem, bl. a. to høyhalsede, sorte gensere (tykke), nettingstrømpebukser og en kul kopp. Veldig fornøyd med "fangsten". :)

Var kjempekoselig å se instance igjen. Vi hang sammen i Budapest, men etter Budapest har vi vært travle... Håper det roer seg litt nå, og at vi kan finne på noe sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler ondt*

Har fått instance til å registrere seg på KG. Mwoahahahahaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva har du lokket meg med på nå da??

Fint at du likte tingene du fikk med deg fra byttingen! Tror folk generelt var fornøyde. Og det var veldig koselig å se deg igjen også, helt enig i at vi må få sett hverandre litt oftere! Argh! Alle disse skoleoppgavene tar knekken på meg og mitt ynkelige sosiale liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Slitsomt!

Misunner deg ikke som ikke har fått unna BoS-oppgaven enda. Den er jeg glad er ute av verden! Ikke at jeg helt så poenget med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja, flere offer for oss å... Oops.

Welcome, instance, to the dark side. :wink:

Kjempehyggelig med flere folk! :-)

*suser videre mens hun gjør seg klar for første dagen på ny jobb*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhja, stemmer, du skulle ut i ny jobb i dag! Håper du får en fin dag på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa til instance i går, så tenger jeg en plan for i dag.

Jeg skal

- lese teori om sangbar lyrikk

- rydde og støvsuge litt

- til veiledningstime på Elixia

Og så har jeg veiedag i dag. Gruer meg skikkelig etter forrige ukes utskeielser. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lunacia!

Ville bare svare deg på spørsmålet inne hos oktavia.

Jeg tror både agnar hagen og valkyrien kan haganske små størrelser, men det er nok et begrenset utvalg.

De fleste skoprodusenter begynner på 36..men Agnar hagen er jo en stooor butikk, og jeg vet at det er en ungdomsavdelig der som noen ganger har fine sko i små størrelser. Jeg holdt på å kjøpe et pent par der ifjor.

Jeg har gått i Bogstadveien og Hegdehaugsveien og vært innom flere butikker for å finne ut om de hadde dtr. 35, men det var desverre få som hadde det.

Rizzo på hjørnet Veibesgt. Bogstadvn. har ofte et lite knippe på salg, så kanskje de har noen nye også?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia!

Ville bare svare deg på spørsmålet inne hos oktavia.

Jeg tror både agnar hagen og valkyrien kan haganske små størrelser, men det er nok et begrenset utvalg.

De fleste skoprodusenter begynner på 36..men Agnar hagen er jo en stooor butikk, og jeg vet at det er en ungdomsavdelig der som noen ganger har fine sko i små størrelser. Jeg holdt på å kjøpe et pent par der ifjor.

Jeg har gått i Bogstadveien og Hegdehaugsveien og vært innom flere butikker for å finne ut om de hadde dtr. 35, men det var desverre få som hadde det.

Rizzo på hjørnet Veibesgt. Bogstadvn. har ofte et lite knippe på salg, så kanskje de har noen nye også?

Ha en fin dag!

Takk, får sjekke det ut en gang jeg har penger. ;) Bruker 34-35 i sko, så... Gagh. Håpløst å finne sko. Én ting er å finne riktig størrelse, det er ille nok, men så var det kunsten å finne noe man liker! Jeg vil jo helst ha noe sort uten for mye dilldall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke så lett da, for OM man er så heldig at en skoprodsent lager sko i str. 35, så tar butikkene ofte bare inn 1 par så det er ikke så lett da heller. Det gjelder å være rask, for blir det ene paret kjøpt er det borte..

I tillegg så er mange sko store i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lunacia...

Så på veiedagoppsummeringen min at det ikke er mange kiloene mellom oss...

Skostørrelsen er en annen sak. ;) Misunner deg virkelig ikke den. Det må være sykt vanskelig å finne fine sko i din størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant, Sandra. Det verste er at jeg kjenner fler med rundt 35 i sko... Merkelige greier, det der...

Saeria: Men du er høyere enn meg, da. ;) Nei, kjipt med små føtter. Ikke for det, hadde sett noe rart ut hvis jeg hadde store føtter. ;)

~*~

Nå fikser jeg kaffe latte, så nå skal jeg gå og lese! *være flink student*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt høyere er jeg.

Kose deg med kaffe latten. Jeg må føne håret og gjøre meg klar til å gå opp til Kronstad Hovedgård. Gøyen i dag, er at det regner og skyene heeeeenger skikkelig tungt over byen, og naturligvis myyyye lavere enn fjellene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...