Minerva Grey Skrevet 31. mars 2005 #2621 Del Skrevet 31. mars 2005 Vi krysser fingrene for deg og oppgaven! Håper du blir tidlig ferdig, slik at du kan ta tidlig helg og nyyyyte friheten! :-D Ellers sees vi forhåpentligvis på fredag - blir sikkert morsomt! Men nå er det natta-tid for slitne kattepuser, så jeg får nok tusle til sengs. Snakkast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 31. mars 2005 #2622 Del Skrevet 31. mars 2005 Håper ikke det er så mye som må rettes opp nå da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #2623 Del Skrevet 31. mars 2005 Minerva: Helgefri blir det definitivt! Og gleder meg til å møtes på fredag! Nå som jeg vet hvem du er og sånn også. Verden er jammen meg ikke stor! Lythande: Håper jeg også. Er litt lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #2624 Del Skrevet 31. mars 2005 Litt lei av å skrive oppgave nå... *sukk* Har akkurat omstrukturert og endret på innledningen min. Blir spennende å se hva neste tilbakemelding blir. Men nå skal jeg ut i skogen og koble av litt. Trenger det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #2625 Del Skrevet 31. mars 2005 Lykke til i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #2626 Del Skrevet 31. mars 2005 Utrolig deilig med skogstur. Masse fuglekvitter og sol! Fortsatt en del snø igjen, gleder meg til den er vekke! Nå er det tid for lunsj... Mon hva man skal spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mars 2005 #2627 Del Skrevet 31. mars 2005 Skogsturer er kjempekoselige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #2628 Del Skrevet 31. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #2629 Del Skrevet 31. mars 2005 Det ble grønnsaker med dip til lunsj. Og masse vann. Nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #2630 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg har mest lyst til å legge meg ned og hylgrine... Jeg synes at oppgaven ennå er uferdig, og det har mye med det språklige å gjøre. Men lever den, - den er på vei! På vei?!!? PÅ VEI? Fatter hun ikke at jeg må ha den godkjent for å kunne få vitnemålet mitt? *dunke hodet i veggen* Jeg har mildt sagt lyst til å bare legge meg ned og grine. Ikke har hun gitt kommentarer til konklusjonen heller, selv om jeg har bedt om det. JEG BLIR GAAAAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 31. mars 2005 #2631 Del Skrevet 31. mars 2005 *klemmehardtoglengepålunaciaoghåperatdetgårbedre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #2632 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå har jeg snakket en stund med L på telefonen. Måtte vite hvordan hun lå ann i løypa. Hun skal spandere øl på meg etter at vi har levert oppgavene i morgen. For jeg må jo levere. Og så får man bare krysse fingrene og håpe at man står. Hvis jeg ikke står vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Jeg har bare ikke råd til å bli forsinkket med studiene! Men da får man i hvert fall en begrunnelse til hva som mangler og får noe å jobbe utifra, men... Argh! Vil ikke! Vil bli ferdig NÅ! Vil ikke måtte vente med å få meg jobb! Jeg trenger penger! Kan ikke leve bare på luft heller... Jeg er så frustrert og lei meg at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Mistet helt piffen og motivasjonen for å jobbe... *hulk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2005 #2633 Del Skrevet 31. mars 2005 Skrev hun ikke noe om hva som burde vært bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. mars 2005 #2634 Del Skrevet 31. mars 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mars 2005 #2635 Del Skrevet 31. mars 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #2636 Del Skrevet 31. mars 2005 Nå er det straks midnatt, og gjett hvem som fortsatt jobber med oppgaven? Gruer meg veldig til å skulle opp tidlig i morgen! Må på skolen og printe ut oppgave og tittelblad og gjøre i stand oppgava til innlevering før den skal inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2637 Del Skrevet 31. mars 2005 Uff... det der var da ikke noe særlig. Men er det en oppgave som skal få en karakter? Eller er det bare bestått/ikke bestått? Har dere konteeksamen? Hos oss har jeg stått på de mest hårreisende prestasjoner, kanskje det er sånn hos dere også? Som regel er ting mye bedre enn man tror! Kanskje bare veilederen din er slem... *geipe til veilederen* I alle fall håper jeg at du får lagt deg og fått noen timers søvn. Nå har du jobbet lenge, og en blund har du ærlig fortjent. Og tenk: Når den er levert, så er den virkelig levert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. april 2005 Forfatter #2638 Del Skrevet 1. april 2005 Takk, Pepita! *klem* Man kan jo alltids håpe... Skal nå jobbe litt videre mens jeg spiser frokost, så stikker jeg på skolen. *hjesp* *drikke te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. april 2005 Forfatter #2639 Del Skrevet 1. april 2005 Te uten melk... *grine på nesa* Må ha te, men det var tomt for melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. april 2005 Forfatter #2640 Del Skrevet 1. april 2005 Urk, jeg har vondt i magen. Skriver nå ut oppgaven, slik at jeg kan sitte på t-banen og jobbe med den (sa noen rød penn?), og ta eventuelle rettelser på skolen, før jeg leverer den inn. Bare to timer igjen! *skjelve* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg