Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Saeria: Noe slikt jeg hadde tenkt å si, også... Ikke helt det samme, riktignok, men at jeg ikke forventet meg noen tale fra hverken den ene eller den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er det dere snakker om her? Har jeg gått glipp av noe?
Sjekk linken jeg la ut på forrige side...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er merkelig...... Det er da ingen som MÅ holde tale i et bryllup, hverken bruden, brudgommen, brudens far eller andre.... Nå ja, hun om det hvis hun vil ødelegge sin egen og sin kjæres dag på den måten.

:klem: Glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lompa

Ethvert brudepar gjør da som de vil i sitt bryllup. Om man så vil troppe opp i tresko og olaklær og danse "støveldance" så gjør man det. Vil man ha full pakke med alle tradisjoner, så gjør man det. men ingen har rett til å fortelle andre hva de skal gjøre.

Det er ikke lenger noe som heter at "man må jo ha sånn og man må jo ha slik" i bryllup.

Gi f**n i de som prøver på det, gjør det som er rett for DERE!Samme hva andre måtte mene om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethvert brudepar gjør da som de vil i sitt bryllup. Om man så vil troppe opp i tresko og olaklær og danse "støveldance" så gjør man det. Vil man ha full pakke med alle tradisjoner, så gjør man det. men ingen har rett til å fortelle andre hva de skal gjøre.

Det er ikke lenger noe som heter at "man må jo ha sånn og man må jo ha slik" i bryllup.

Gi f**n i de som prøver på det, gjør det som er rett for DERE!Samme hva andre måtte mene om det!

:Nikke: Så enig så enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det ostara! Gleder meg skikkelig til å feire! :D

Så, ja... GOD OSTARA!

Nå skal jeg snart lage meg frokost. Må sende sambo i butikken etter brød. Skal høre om han har lyst på eggerøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ostara må for all del ikke forveksles med påske! Det er ikke det samme!

Vil med dette be pent om at folk ikke ønsker meg god påske da jeg verken feirer påske eller har mye til overs for den!

*stresser videre med hovedoppgaven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...