Lythande Skrevet 10. mars 2005 #2461 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvordan ble det med treningsøkten i dag - skulle ønske knærne ikke var vonde så hadde jeg blitt med jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. mars 2005 #2462 Del Skrevet 10. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. mars 2005 #2463 Del Skrevet 10. mars 2005 Kos deg på fjelelt i helga! Må ønske deg god helg i dag, for i morgen kommer jeg ikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #2464 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg går første året i Tromsø. Jeg antar at du går i Oslo? Og hvilket år? Ha en fin fin lesedag og så skal jeg ha en kreativ lage-bokdatabase-dag Jeg går tredjeåret i Oslo og holder på med hovedoppgave i tillegg til alle mappeeksamner og vanlige eksamner... Men, er heldigvis ferdig med BOBCATSSS, som tok fryktelig mye tid. ~*~ Dagen i dag ble ikke helt som planlagt. Var ikke hjemme før klokka sju, og da var jeg så sulten og sliten at jeg rett og slett ikke orket tanken på trening... Men vi fikk i hvert fall planlagt bokpraten vi skal ha i morgen, og jeg fikk sagt hei til K. Ja, ja... Nå har jeg laget disposisjon over mappeeksamen vi skal ha i islandsk litteratur. Håper den er grei, får se hva læreren sier i morgen. Jeg skal analysere to tekster av Björk. ~*~ Egentlig er det litt absurd å skulle tilbringe en helg på fjellet. Jeg er jo ikke akkurat noe fjellmenneske, i hvert fall ikke vinterstid. Nei, fjellet er absolutt best om sommeren, synd de ikke legger turen til en årstid med mindre snø... Ja, ja. Om someren har jo de fleste ferie, så blir det nok litt vanskelig. Jeg tror ikke jeg husker halvparten av folkene i fjor. Ja, ja. Jeg tror jeg skal ta toget opp med M, samboeren til kollegaen til min kjære. Håper det, for da blir det mye kosligere. Vi tok toget opp sammen i fjor også. Min kjære snakket om å dra hjem tidlig på søndag. Rett etter frokost. Jeg håper det! ~*~ Nå tror jeg at jeg skal tappe badevann og ta meg et langt bad. Lese ett eller annet hjernedødt og bare slappe av... Ja, det er en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #2465 Del Skrevet 11. mars 2005 :o Det er helt hvitt ute! Nå skal jeg drikke opp teen min, før jeg tasser avgårde på skolen. Vi starter med bokprat i første time. Vi skal snakke om Myren av Arnaldur Indriðason, islandsk krim. Arnaldur Indriðason har faktisk fått Glassnøkkelprisen to år på rad (2002 og 2003), noe som er ganske unikt. Myren kom ut på norsk i fjor (må pent lese oversatt utgave, siden jeg ikke kan islandsk ), og i år kom oversettelse nummer to, nemlig Gravstille, som handler om samme etterforsker. Anbefaler denne forfatteren på det varmeste, han skriver god krim. Myren har kommet ut i billigpocket, og den finnes på Deichman... Påskekrimen i år, kanskje? Tar med meg litt pensumskjønnlitteratur, strikketøy og diskmann til å ha på toget. Da burde jeg klare meg de timene jeg sitter der. Deilig å vite at vi ikke skal ta tog hjem på søndag, men bil. Godt å kunne reise så tidlig vi har lyst til! ~*~ Ellers har det snødd masse i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. mars 2005 #2466 Del Skrevet 11. mars 2005 Litt sent ute, men ønsker deg herved god tur til fjellet. Jeg ble ikke veldig glad da jeg så all snøen i dag jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #2467 Del Skrevet 13. mars 2005 Godt å være hjemme. Kom hjem for ca 1/2 time siden. Skal bare fikse noe mat i magen, så skal jeg skrive en oppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mars 2005 #2468 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 13. mars 2005 #2469 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. mars 2005 #2470 Del Skrevet 13. mars 2005 Håper dere hadde en fin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #2471 Del Skrevet 13. mars 2005 Hm, ja... Så hadde man vært på Geilo. Ankom fredag kveld, og da bar det nesten rett til middag (buffet) og så kaffe avec. La meg relativt tidlig, for jeg var veldig trøtt. Lørdag sov vi litt lenge, og spite så frokost. Deretter tok vi bilen og kikket oss litt rundt, før vi spiste lunsj ute (det var kaldt, det!) Etter lunsj jobbet jeg med oppgaven min. Så var det "after ski", deretter aperitif og så treretters middag (hvor jeg fikk egen vegetarmat) og så kaffe avec. Ble sittende lenge oppe og skravle med folk. Våknet passe tidlig i dag, spiste frokost og dro så hjem... Ikke verdens mest begivenhetsrike helg, men godt å få skikkelig ro til å jobbe med oppgaven min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #2472 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg vet nesten ikke hvilket bein jeg skal stå på... Jeg har nesten åndenød... Jeg har nemlig bestilt billett til å se Tori Amos i Oslo torsdag 16. juni! TORI AMOS! TOOOORI!!! *gisper etter luft* Info her: http://www.norwegianwood.no/ Klikk på programmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. mars 2005 #2473 Del Skrevet 13. mars 2005 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #2474 Del Skrevet 13. mars 2005 Gleder meg til vi sees igjen, ikke så lenge nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #2475 Del Skrevet 13. mars 2005 Gleder meg til vi sees igjen' date=' ikke så lenge nå...... [/quote'] Nei det er det ikke. Sjokoladesaus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. mars 2005 #2476 Del Skrevet 14. mars 2005 Hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #2477 Del Skrevet 14. mars 2005 Hatt ei fin helg? Det finner du ut ved å lese denne dagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. mars 2005 #2478 Del Skrevet 14. mars 2005 Det finner du ut ved å lese denne dagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #2479 Del Skrevet 14. mars 2005 Har liksom ikke noe mer å fortelle enn det jeg fortalte på forrige side... Men nuh! Tid for jobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. mars 2005 #2480 Del Skrevet 14. mars 2005 Har liksom ikke noe mer å fortelle enn det jeg fortalte på forrige side... Men nuh! Tid for jobbing! Neinei.. Det er vel så.. - Det var vel helst ein måte å sei "hei" på i staden for berre denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg