Lythande Skrevet 1. mars 2005 #2381 Del Skrevet 1. mars 2005 Du og Kaltyr får kose dere og tenke på meg som jobber oppgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2005 #2382 Del Skrevet 1. mars 2005 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #2383 Del Skrevet 1. mars 2005 Der var jeg i gang med middagen. Det blir hjemmelaget broccoli- og blomkålsuppe med ost. Men jeg orket ikke sette i gang med brødbakst, så det blir ikke noe hjemmebakt brød. Etter at Katyr og jeg har spist kommer han til å jobbe videre med kompendiet sitt, så da skal jeg sette meg ned med oppgaven min og jobbe med den, selv om jeg er sliten etter en travel dag på jobb. Fikk trent før jobben, noe jeg er veldig glad for! Gleder meg til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #2384 Del Skrevet 2. mars 2005 Plan for dagen: - jobb - til informasjonskilde og få mer info til hovedoppgaven Og etter det har hele dagen gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. mars 2005 #2385 Del Skrevet 2. mars 2005 God morgen. Du jobber flittig med hovedoppgaven forstår jeg. Det er ikke så lenge til jeg må begynne på min. Har ikke mer enn noen små idéer om hva jeg skal skrive. Må begynne å tenke litt ordentlig på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. mars 2005 #2386 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg er snart halvveis med oppgaven min. Så nå skal jeg ta en pause og være sammen med T et par timer (skal kopiere en del av de tingene som skal bli vedlegg til oppgaven da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #2387 Del Skrevet 2. mars 2005 Heldig du! Jeg synes det går vanvittig treigt med oppgaven min. Nå er jeg på jobb, og her er det svinekaldt! Fatter ikke at de ikke kan fyre litt mer... Fatter ikke hvordan de kunne leve med dette før! Skulle likt å vite hvor mange grader det er her inne... Det må jeg sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #2388 Del Skrevet 2. mars 2005 19 grader er det her inne... Litt kaldt når det er lite å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #2389 Del Skrevet 2. mars 2005 Ca 2 timer igjen til jeg er ferdig på jobb... Kanskje jeg skal sette meg på en ovn eller noe? Brrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2005 #2390 Del Skrevet 2. mars 2005 Ferdig på kalde jobben nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. mars 2005 #2391 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei og hopp! - Flinke lunacia jobbar nok med oppgåva si ho no! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. mars 2005 #2392 Del Skrevet 2. mars 2005 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1862777#1862777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. mars 2005 #2393 Del Skrevet 2. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #2394 Del Skrevet 3. mars 2005 Vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #2395 Del Skrevet 3. mars 2005 Plan for dagen: - starte med hovedoppgave jobb kl 12 - lunsj rundt kl 13 - jobbe videre med hovedoppgaven etter lunsj, med jevnlige pauser Kanskje jeg henger litt på KG mens jeg spiser lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. mars 2005 #2396 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva sier du til tunfisksalat med ferske baguetter til lunsj på lørdag???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 3. mars 2005 #2397 Del Skrevet 3. mars 2005 Tittei Du er så flink du! Lykke til videre med hovedoppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #2398 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva sier du til tunfisksalat med ferske baguetter til lunsj på lørdag???? Jeg er mer opptatt av middag, jeg, siden vi ikke er hos deg før klokka tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #2399 Del Skrevet 3. mars 2005 Så langt i dag har jeg gjort følgende med oppgaven: - skrevet mer om norsk historikk - skrevet ned intervjuspørsmålene på maskinen - sendt mail til folk for å få fler informanter (hadde for få) - sendt intervjumail til de som har sagt ja til å intervjues Jeg skal: - skrive mer på metodedelen - skrive mer om den generelle historien Har kommet forferdelig kort, så nå håper jeg folk er kjappe med intervjusvarene... Har litt paikk her. Takk og lov for at det ikke er noen undervisning første halvdel av neste uke, slik at jeg får jobbet med oppgaven min da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. mars 2005 #2400 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg er mer opptatt av middag, jeg, siden vi ikke er hos deg før klokka tolv. Jeg vet også det, men tenkte at kl 12 er en fin tid å spise lunsj på. Kom gjerne med middagsideer - hva med blomkål og brokkoli grateng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg