Saeria Skrevet 25. februar 2005 #2341 Del Skrevet 25. februar 2005 God morgen! :D *En god frokost med te er servert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2342 Del Skrevet 25. februar 2005 *spiser ferske rundstykker med smør og drikker te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. februar 2005 #2343 Del Skrevet 25. februar 2005 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. februar 2005 #2344 Del Skrevet 25. februar 2005 *spiser ferske rundstykker med smør og drikker te* Ååå, kan jeg også få? Jeg rakk ikke frokost, og nå er jeg så sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. februar 2005 #2345 Del Skrevet 25. februar 2005 Masser av mat her Ingeborg, så det burde ikke være noe problem. Saeria der i mot må på jobb en liten tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 25. februar 2005 #2346 Del Skrevet 25. februar 2005 Vi skal møte Kaltyr kl 1950 så vi er der ca kl 2000 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2347 Del Skrevet 25. februar 2005 Lythande: Okei. Vi drar nok herfra ca kl 20.00, men da sees vi der. Jeg har funnet ut hva jeg skal ha på meg i kveld. Jeg skal kjøre avslappet stil, siden jeg skal ta det ganske med ro. Har sydd om en genser litt, gjort om ermene på den. Og så har jeg sydd på fløyelskant nederst på et skjørt. Veldig enkelt og hverdagslig, jeg vet, men avslappende. Kommer jo til å g på GN for å få med meg Elusive. Gleder meg masse til å se dem live igjen, lenge siden sist nå! Åhja, og så skal jeg ha på naglebeltet jeg kjøpte i går, samp nettinghansker og naglearmbånd. Det blir tøfft! :D Nå skal jeg spise lunsj, og så skal jeg sette meg med nesa i bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 25. februar 2005 #2348 Del Skrevet 25. februar 2005 *spiser ferske rundstykker med smør og drikker te* Det minner meg om frokost med gutten min i Latvia. Mhm.. Jeg har fått dilla på te nå *drikker te* God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2349 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har hatt dilla på te lenge, jeg. Men, ikke posete, da, det er ikke så godt, må ha løsvektste! Ellers, det føles som om hodet snart eksploderer... På den positive siden, hovedoppgaven går i hvert fall fremover, og det føles bra! Trenger bare en liten pause før jeg fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. februar 2005 #2350 Del Skrevet 25. februar 2005 Har alltid vært fryktelig glad i ta jeg da, og særlig å gå og snuse i disse skikkelige løsvekt- te butikkene. Enig med Lunacia at en orntlig god te bør være av løsvekt slaget og trukket i riktig mengde minutter, hvis ikke blir det ikke så veldig godt, nei.... God helg til deg Lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 25. februar 2005 #2351 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har funnet ut hva jeg skal ha på meg i kveld. Jeg skal kjøre avslappet stil, siden jeg skal ta det ganske med ro. Har sydd om en genser litt, gjort om ermene på den. Og så har jeg sydd på fløyelskant nederst på et skjørt. Veldig enkelt og hverdagslig, jeg vet, men avslappende. Kommer jo til å g på GN for å få med meg Elusive. Gleder meg masse til å se dem live igjen, lenge siden sist nå! Åhja, og så skal jeg ha på naglebeltet jeg kjøpte i går, samp nettinghansker og naglearmbånd. Det blir tøfft! :D Høres bra ut det der da. Jeg skal ha skjørtet jeg har sydd og en korsett-topp. I morgen blir det fløyelsbukser og den rød fløyelstoppen med trompetermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. februar 2005 #2352 Del Skrevet 25. februar 2005 Litt av en hule du har her lunacia Spennende i skottland da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2353 Del Skrevet 25. februar 2005 Litt av en hule du har her lunacia Spennende i skottland da? Skottland begynner jo å bli en god stund siden, men jo, det var lærerikt å ha fem ukers praksis der i fjor vår. Lythande: Regner med å bruke korsett i morgen, jeg. Så får vi se hva resten blir... Betty: Der er du jo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. februar 2005 #2354 Del Skrevet 25. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #2355 Del Skrevet 25. februar 2005 TeddyToria: ~*~ Da hadde jeg lakkert neglene. Det er det en stund siden sist jeg gjorde, men nå er de fine og sorte igjen. Da er det tid for skift, hår og sminke, og så bærer det av gårde til Gotham Nights. Gjett om jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. februar 2005 #2356 Del Skrevet 25. februar 2005 Kos deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. februar 2005 #2357 Del Skrevet 25. februar 2005 Vert så inspirert av alt sypratet ditt, at eg trur eg må rota fram symaskina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 26. februar 2005 #2358 Del Skrevet 26. februar 2005 Ha en deilig lørdag, lunacia! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 26. februar 2005 #2359 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk for i går - gleder meg til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2005 #2360 Del Skrevet 26. februar 2005 Håper du får en fin dag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg