Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Har ikke vært på en eneste forelesning denne uka, så jeg har gått glipp av masse, siden jeg mistet forelesninger mens jeg var på BOBCATSSS forrige uke også. Da er det godt å vite at forelesningen i islandsk litteratur i morgen er avlyst. (Fant det akkurat ut). Har gjesteforeleser i folkebibliotek, men får se om jeg orker å dra. Formen er absolutt ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffdå..

- Håpar du klarar å ta igjen det tapte..

Har du ingen du kan be ta notat til deg frå forelesningane, eventuelt skriva av frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener med plagsom hoste - min sitter i ennå den. Og vi sover ikke stort om nettene pga den. Jeg sover litt på ettermiddagen og det må jo holde. Håper du blir bedre snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for "kjærringråd"! Varmt vann, limejuice og honning er sinnsvakt lindrende på hosten. :D

Har en bok som heter noe slikt som heter All About Herbal Remedies, som jeg tilfeldigvis fant i en butikk i London. Den er genial! *kose boka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg er i møkkahumør. Konstant trøtt og absolutt ingen energi. Og ingen matlyst overhodet. Har kun klart å få i meg en tallerken müsli når det gjelder fast føde i dag. Tror jeg skal gå og legge meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

har du prøvd Citrosept da?

Dråper du kjøper på helsekost. Smaker magesyre, men funker som bare rakkern!

Ha en fin helg (uten host og hark)

Madley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei!

har du prøvd Citrosept da?

Dråper du kjøper på helsekost. Smaker magesyre, men funker som bare rakkern!

Ha en fin helg (uten host og hark)

Madley

Hva funker det mot? Hoste? Da er det billigere med "te" laget av limejuice, varmt vann og honning. Godt smaker det også! (Jeg skrev jo over her at jeg hadde funnet et middel mot hosten... :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...