Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

I dag har vi altså vært hos mamma på besøk. Ikke ofte vi er der, kom på at det er godt over ett år siden sist. Har bare ikke blitt sånn. Der ble det middag og greier. Hadde forøvrig ingen anelse om at det var fastelaven i dag før hun sa det. Det ble servert boller, og jeg spiste selvsagt de uten krem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri påstått at mandag er min favorittdag. Har sovet veldig dårlig i natt, og hadde særdeles liten lyst til å stå opp klokka sju. Men, skal på ytringsfrihetskonferanse sammen med C i dag (skal ta t-banen som går om en halv time), så det er bare å komme seg opp.

Takk Gudinna for te!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konferansen var ikke veldig inspirerende. Vi passet på å være der lenge nok til å få med oss Jon Bing og gratis lunsj, og så stakk vi. Det var uansett både gratis og frivillig.

Magen har også slått seg vrang. Pluss at jeg fortsatt føler meg sliten og trøtt etter å ha arrangert BOBCATSSS i Budapest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har blitt smitta av Lythande på lørdag... Nå er det jeg som er nede for telling med influensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi visste vel ikke at du skulle få influensa da, vel, Lythande. :klem: Glad i deg!!!

Qlio: Det håper jeg også! Og influensaen bør være borte i mars. ;)

Fighter: Vedig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...