Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #1981 Del Skrevet 6. januar 2005 Stilig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. januar 2005 #1982 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, den var veldig fin. Håper du har det bra, lunacia. Selv er jeg glad for helg. Skal lage pizza til mannen og meg, og så skal vi se 2 fast 2 furious bare sånn at vi har sett den også liksom. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. januar 2005 #1983 Del Skrevet 8. januar 2005 Du er herved invitert på feiring av min 100. side. Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. januar 2005 #1984 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei! Her var det lenge sidan eg hadde vore sist! Håpar du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. januar 2005 #1985 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #1986 Del Skrevet 9. januar 2005 Og så var det søndag... Fredag ble tilbragt med J og Lythande, og det var kjempekoselig. I går var J og jeg hos Lythande. Vi var alle klissvåte da vi ankom henne, etter 20 minutters tur i regnet. Var veldig glad for at min kjære var snill og kom og hentet meg. På kvelden i går dro jeg ut. Første stopp var Rock In for å plukke opp K, og så stakk hun og jeg på ShadowLove hvor vi møtte D og hans kompiser. Etterhvert fant jeg ei jeg kjenner der også, så hun slo seg sammen med oss. Vi var der noen timer før vi fant ut at musikken sugde. Jeg mener, industrial er ikke min greie... Så E, D & co og jeg stakk på Rock In, hvor de spilte gammel rock, heavy metal. Det var digg. Koste oss masse der, og etterhvert kom K etter også. Var ikke i seng før klokken var fem i dag tidlig! Drakk nesten ikke noe, så jeg var tilnærmet edru hele kvelden, noe jeg egentlig synes er helt greit. Nå skal jeg komme meg ut av nattøyet og inn i klær som passer til å gå tur i, og så skal jeg høre med min kjære om han vil være med meg å gå tur eller om jeg skal gå tur alene. Jeg trenger i hvert fall å komme meg ut i sola og få frisk luft. Så tar jeg vel heller KG siden i dag, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. januar 2005 #1987 Del Skrevet 9. januar 2005 Det var kjempe kos å være sammen med deg og J på både fredag og i går. Gleder meg til å trene med dere i morgen. Høres ut som om du hadde en fin kveld/natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #1988 Del Skrevet 9. januar 2005 Ja, det hadde jeg. K var søt, da... Lurte fælt på om jeg kom snart før jeg kom... Men så hadde jeg ikke lyst til å dra så tidlig og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. januar 2005 #1989 Del Skrevet 9. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. januar 2005 #1990 Del Skrevet 9. januar 2005 Håper du har fått gått deg en lang, deilig tur i det flotte solskinnet idag . Er jo rene vårstemningen ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #1991 Del Skrevet 9. januar 2005 Håper du har fått gått deg en lang, deilig tur i det flotte solskinnet idag . Er jo rene vårstemningen ute nå. Ja, det er kjempedeilig! Turen var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. januar 2005 #1992 Del Skrevet 9. januar 2005 Stilig side - synst scrapping KAN vere veldig fint, viss det blir passe enkelt og stilig. Men litt av årsaka til at eg vegrar meg litt er nok sånne overlessa sider med blonder og styr... Held meg til fotoalbum med svarte ark eg, og klistrar bilda rett inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #1993 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg synes blonder og sånt gjør seg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. januar 2005 #1994 Del Skrevet 9. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #1995 Del Skrevet 10. januar 2005 til deg også, Saeria. I dag skal jeg først på møte på skolen, så skal jeg trene sammen med Kaltyr og Lythande på Elixia. Gleder meg skikkelig. Ser de har magedanskurs der også... Skal sjekke prisen på det. Så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. januar 2005 #1996 Del Skrevet 10. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #1997 Del Skrevet 10. januar 2005 Har vært på skolen i dag og vært i møter. Skremmende kort tid igjen til vi drar til Budapest for BOBCATSSS. Føler meg nesten stresset! Men ikke helt. Det går nok greit. Etter skolen dro jeg rett til Skøyen, hvor Lythande, Kaltyr, Lythandes kjære og jeg trente på Elixia. Det var utrolig deilig! Trente både kondis og styrke, og etterpå stakk vi i diverse badstuer og fancy dusjer. Det var umåtelig digg! Og fristet til gjentagelse! Så, Lythande g jeg har planer om å trene sammen igjen på torsdag, da må jeg også betale kontrakten min og sånn. Lythande og jeg har planer om å trene sammen to ganger i uka. Skal ikke se bort i fra at jeg prøver å trene litt ekstra, men det kan jeg jo gjøre her i nærheten. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. januar 2005 #1998 Del Skrevet 10. januar 2005 Trening er bra for kropp og sjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 10. januar 2005 #1999 Del Skrevet 10. januar 2005 Det var skikkelg digg og koselig å trene sammen - gleder meg til torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #2000 Del Skrevet 10. januar 2005 Ja, Fighter, det er det! Og jeg liker faktisk å trene! Lythande: Jeg gleder meg også til torsdag! Satser vi på aromabadstu da også, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg