Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Betty er heks! :tunge1:

MrsL: Fine tanker tar nok desverre ikke bort hodepine, er jeg redd...

Mylian: :vinke: :klem2:

Lythande: Takk. Den er fortsatt ikke helt borte, men den er i hvert fall ikke like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og god helg, Lunacia - vet dessverre hvor irriterende hodepine kan vaere (men noen ganger kan den trylles bort med smertestillende, heldigvis!).

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg ikke trene! Har treningsverk i hele kroppen etter teknikktrening (1t 15 min) på fredag og 5 timers koreografikurs (2t lørdag, 3 t i dag) denne helgen. Har planer på tirsdag også, så da blir det kanskje ikke trening før onsdag. Men det er greit. Har planer om å prøve å gå oftere på fredagstreningen, det var skikkelig deilig å trene midt på dagen!

Møtte Lythande på Dansestudioet (hun fant veien, hurra), og så dro vi hjem til meg og farget håret hennes og spiste fiskeboller. :sikle:

Draugspilling på kvelden. Koselig.

J sov over hos meg, så vi slo følge nedover, siden jeg skulle til Dansestudioet og låse opp. Desverre var Læreren vår forsinket, siden toget stod fast ved Drammen et sted. Hun ble derfor en time forsinket, så kurset ble en time mindre. Men det gikk greit.

Etter kurset dro jeg rett til byen, hvor jeg møtte J og venninnen min, H, fra Kristiansand. Vi hadde det kjempekoselig! Kom hjem litt sent, og la meg ikke lenge etter...

I dag var det opp og tilbake til Dansestudioet igjen, og i dag ble det tre timers koreografiterping. Jeg skal ikke påberope meg å kunne koreografien, men for meg var poenget å lære ny teknikk, og det gjorde jeg jo. :D

Så dro jeg hjem, og skrev fremlegg til i morgen, vasket joggeskoene mine og så "Lille frk. Norge", en passe sær og kul film.

Nå skal jeg hoppe i badekaret og ta et deilig, varmt bad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous
Rosinfingre! :hoppe:

O' lykke! Heldige du som har badekar... :kul:

I morgen blir leiligheten vår solgt - håper den oppnår en god pris selv uten badekar.

Lykke til med å transformere deg selv tilbake til ikke-rosin. Og god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bade er kjempedeilig. Jeg er avhengig av å kunne bade. ;)

Jeg trente faktisk litt i dag også. Ikke så mye, men løp en runde med sambo. Ble god og svett.

I morgen skal jeg besøke en venninne. Hurra!

Nå skal jeg snart se The L Word før jeg tar kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...